גן אהבה בבית הספר נאות פרס
גן אהבה בבית הספר נאות פרס

הורים מנאות פרס מאיימים להשבית את גן אהבה

ההורים קיבלו הבטחות מעיריית חיפה שהגן, שאינו מותאם לילדיהם ופועל בקומה השנייה בתוך מבנה בית הספר היסודי, יפורק ושהילדים יועברו לגנים אחרים שייבנו בשכונה, אבל מכיוון שלא היתה כל התקדמות בבניית גנים חדשים, הם חוששים שאין כוונה לממש את ההבטחות

פורסם בתאריך: 5.3.20 07:57

הורים לילדים בגן אהבה – גן ילדים טרום טרום חובה שפועל בתוך מבנה בית הספר היסודי בנאות פרס – מאיימים להשבית את הגן עוד השנה אם העירייה לא תשבץ את ילדיהם בששת הגנים האחרים בשכונה בשנת הלימודים הבאה.

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות" בספטמבר 2019, העירייה פתחה גן ילדים בקומה השנייה של בית הספר אך לא התאימה אותו לקליטת הילדים. לאחר מאבק שניהלו ההורים הם נפגשו עם בכירי מערכת החינוך שהבטיחו להם שהעירייה מתכננת לבנות שני גני ילדים חדשים בשכונה שישרתו גם את ילדי אהבה.

הורה לילד בגן: "לצערי הרב, הילדים עדיין נמצאים בגן שאינו מותאם להם. עכשיו מגיעים ימים חמים והם נמצאים בתוך מבנה סגור, ממש כמו בית כלא, ואין להם לאן לצאת. הגננת ממש משתדלת, וכשאפשר הילדים יורדים קומה ויוצאים לשחק, אבל החצר מותאמת לילדי בית ספר והם ילדים ממש קטנים. העירייה לא השכילה להכשיר בבית הספר גן חובה, שהשילוב של ילדינו בו היה יכול להיות אפשרי. בעירייה אומרים לנו כל הזמן שבית הספר הוא פתרון זמני, אבל אנחנו כבר מבינים שמדובר בפתרון קבוע".

מה הביא אתכם למסקנה הזו?

"בעירייה מבטיחים לנו המון הבטחות לבניית גנים בשכונה, אבל אנחנו רואים שאלו הבטחות באוויר כי בפועל לא קורה דבר. עד עכשיו לא התבצעה כאן שום בנייה, ולכן הבטחות העירייה נשמעות לנו כמו פיקציה, תוכניות שלא הולכות להתממש".

 

 

דיברתם עם העירייה לאחרונה בנושא?

"כן, ודרשנו מהם לפרק את הגן ולפזר את הילדים שלנו לפי הרישום שביצענו באתר העירייה כשנפתחה ההרשמה. דרשנו לא להישאר בגן אהבה אלא לשבץ את הילדים שלנו בששת הגנים האחרים בשכונה ושהם יהיו בעדיפות ראשונה. הילדים שלנו עוברים שנה קשה ולא סימפטית בגן הנוכחי. אנחנו מיצינו את הנושא ומעוניינים להפסיק את הסאגה הזו עם עיריית חיפה".

מה אומרים בעירייה לגבי השיבוץ?

"זאת הבעיה – הם לא אומרים. אם בחודש מאי, מועד פרסום השיבוצים, נראה שלא נענינו לשיבוצים שביקשנו, נשבית את הגן. בעיה נוספת תתעורר בקיץ, אז אמורות לפעול קייטנות לילדים בגני הילדים. איזה הורה ישלח את הילד שלו למבנה שמרגישים בו כמו בית כלא לכל הקיץ ושאין בו חללים שמתאימים לפעילויות של ילדי גן? זו בעיה לא פחות חמורה שעדיין אין לה מענה. אנחנו מקווים שבעירייה יתעשתו וימלאו את דרישתנו".

מהעירייה נמסר בתגובה: "טענת ההורים היא תמוהה לנוכח העובדה שנציגי ההורים נפגשו עם מנהלת המחלקה לחינוך קדם יסודי – פגישה שבה הובהר כי העירייה תעשה את כל המאמצים הנדרשים על מנת לשבץ את הילדים הלומדים היום בגן אהבה בגני הילדים הפועלים בשכונה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אבי

    עד מתי תמשיך מחזיקת תיק החינוך המנוולת להתעמר בילדינו. שתתחיל לעבוד במקום ללוות את הפודלית שלה לבית המשפט.

  2. רפאל

    סיגל ציוני היא פוליטיקאית מהסוג הנמוך ביותר שמתיימרת להבין בחינוך אבל את הנזק שהיא גורמת יהיה קשה מאוד לתקן. חלאת המין האנושי.

  3. אליהו

    מערכת החינוך העירונית קורסת. ההורים זועמים, המנהלים, המורים והגננות מיואשים, והכי גרוע – הילדים סובלים. ומחזיקת תיק החינוך, פוליטיקאית עלובה, משחיתה את זמנה בליווי הפודלית שלה לבית המשפט. כך נראה סדר העדיפויות בעירייה של העבריינית המורשעת.
    חיים בחיפה? מוות בחיפה!

  4. לחזןר לקרוא לגנים בשם הגננות המחנכות

    גן אהבה? פעם קראו לגני הילדים בשם הגננת כהוקרה וכבוד למחנכים. למה גן אהבה?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר