אוניברסיטת חיפה (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)
אוניברסיטת חיפה (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)

האוניברסיטה נערכת לסמסטר החדש בצל הקורונה

לאחר ביטול כל הכנסים הבין לאומיים ביטלה אוניברסיטת חיפה את הגעתם של אורחים מסין, מהונג קונג וממדינות נוספות ואת יציאתם של אנשי סגל למדינות אלה. האוניברסיטה הקימה צוות מיוחד בראשות סגן הנשיא ברוך מרזן שיהיה אחראי על יישום הוראות משרד הבריאות בעניין וירוס הקורונה

פורסם בתאריך: 8.3.20 07:36

אוניברסיטת חיפה נערכת לקראת הסמסטר החדש שיתחיל היום (ראשון) בצל משבר הקורונה. כחלק מההיערכות הקימה האוניברסיטה צוות מיוחד בראשותו של סגן הנשיא והמנכ"ל ברוך מרזן שאחראי על יישום הנחיות משרד הבריאות בעניין וירוס הקורונה ועל עדכון קהילת האוניברסיטה באופן שוטף. כמו כן פתחה האוניברסיטה דף מיוחד באתר הבית שלה ובו מפורסמות הנחיות למניעת התפשטות נגיף הקורונה.

בהודעה שנשלחה היום (חמישי) לכל חברי קהילת האוניברסיטה מסר הדיקנאט כי נוסף על ביטול כל הכנסים הבין לאומיים – צעד שעליו כבר הכריזה בשבוע שעבר – היא ביטלה את הגעתם של אורחים מסין, מהונג קונג, מקוריאה הדרומית וממדינות נוספות במזרח אל המוסד האקדמי. כמו כן בוטלה יציאתם של אנשי סגל מהאוניברסיטה למדינות אלו.

 

 

"הודענו שכל מי שחזר מהמדינות שעליהן התריע משרד הבריאות להיכנס לבידוד של 14 ימים", נכתב בהודעה, "שיתוף הפעולה של כלל קהילת האוניברסיטה והאחריות האישית של כל אחד ואחת מאיתנו הם חשובים. רבים מכם, אנשי סגל וסטודנטים, חוזרים בימים אלו מחו"ל. אם מישהו מכם היה באחת מהמדינות שמהן משרד הבריאות דורש בידוד של 14 ימים או שאתם אחראים מינהלתית או אקדמית על אנשים שאתם יודעים שהגיעו ממדינות אלה, אנא מלאו אחר הוראות משרד הבריאות".

באוניברסיטה מוסיפים כי הם פועלים לפי הנחיות הגורמים המוסמכים בישראל, ובראשם משרד הבריאות, בהתמודדות ובהיערכות אל מול הסכנות הכרוכות בנגיף.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לא מבינים את הסיטואציה

    כדי למנוע הדבקה המונית עשרות מדינות סגרו כבר החודש את מוסדות הלימוד כולל אוניברסיטאות.
    צריך מיידית לסגור את מוסדות הלימודים ולמנוע הדבקה המונית.
    לא מבין איפה המדינה והעירייה בנושא. אפשר ללמד מרחוק באמצעות קליפים וועידות וידאו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר