בית הספר דוד ילין (צילום: שושן מנולה)
בית הספר דוד ילין (צילום: שושן מנולה)

דוד ילין יישאר סגור עד להודעה חדשה

למרות הכוונה להחזיר את בית הספר דוד ילין לפעילות היום, התברר כי ייתכן שתלמידים שנסעו בהסעה עם הילד החולה נדבקו גם הם. המנהלת אילנית מועלם הודיעה כי "בית הספר ייפתח רק לאחר קבלת תמונת מצב עדכנית לגבי בדיקות הצוות והתלמידים", ובינתיים תתקיים למידה מרחוק

פורסם בתאריך: 22.6.20 12:47

בית הספר הממלכתי דוד ילין במרכז הכרמל בחיפה, שנסגר ביום שישי בגלל תלמיד כיתה ו' שנדבק בנגיף הקורונה, יישאר סגור עד להודעה חדשה, וזאת על אף הודעתה של המנהלת אילנית מועלם להורים כי הוא ייפתח היום (שני).

הורים לתלמידים מבית הספר אמרו ל"כלבו – חיפה והקריות" כי ככל הנראה, תלמידים שנסעו עם התלמיד החולה בהסעה מבית הספר נדבקו גם הם בנגיף. בהודעה שהועברה בין ההורים נכתב כי ביום רביעי, 17 ביוני, נסע הילד החולה בקו 3 שיצא מבית הספר בשעה 13:00, וכי "על כל מי שנסע בקו הזה לפנות למשרד הבריאות ולבקש בדיקה". עוד סיפרו ההורים כי באותו היום צילמו תלמידי כיתה ו' קליפ לסיום השנה, ושם אירעה ההדבקה.

לנוכח השתלשלות העניינים חזרה בה מועלם מהודעתה על פתיחתו מחדש של בית הספר, והיום היא כתבה להורים: "בית הספר ייפתח רק לאחר קבלת תמונת מצב עדכנית לגבי בדיקות הצוות והתלמידים. אנו נקיים למידה מרחוק לשמירה על השגרה ולאוורור רגשות. כל מחנכת תיצור קשר עם כיתתה ותעדכן בהמשך הלמידה מרחוק. צוות בית הספר עומד לרשותכם לכל שאלה בכל עת".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הורה מבית הספר

    אין באמת למידה מרחוק. המנהלת עובדת על ההורים בעיניים!!

  2. אמא בבית הספר

    גם בכיתה שלנו – אפס למידה מרחוק, למעט מה שהמחנכת המקסימה נותנת (ולא בזכות ההנהלה).

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר