בית הספר דוד ילין (צילום: שושן מנולה)
בית הספר דוד ילין (צילום: שושן מנולה)

תלמיד נדבק בקורונה, גם דוד ילין נסגר

מנהלת בית הספר דוד ילין אילנית מועלם הודיעה להורים, לתלמידים ולצוות כי בהוראת משרד החינוך נסגר בית הספר לאחר שתלמיד כיתה ו' אובחן כחולה בקורונה. ל"כלבו - חיפה והקריות" נודע כי התלמיד לא היה בבית הספר במשך שבועיים, למעט ביום רביעי שבו הוא הגיע כדי להצטלם לספר המחזור

פורסם בתאריך: 19.6.20 18:12

בית הספר דוד ילין במרכז הכרמל בחיפה נסגר בהוראת משרד החינוך לאחר שתלמיד כיתה ו' מהמוסד אובחן כחולה בקורונה. מנהלת בית הספר אילנית מועלם הודיעה היום (שישי) אחר הצהריים על הסגירה להורים, לתלמידים ולעובדים.

בהודעתה כתבה מועלם: "אנו מבקשים לעדכן אתכם כי עודכנו על ידי משרד הבריאות שתלמיד משכבת ו' נמצא חיובי לבדיקת קורונה. בהנחייתם של מנהל המחוז ד"ר סער הראל והנהלת עיריית חיפה, בית הספר נסגר כעת עד לסיום הבדיקות האפידמיולוגיות. לאחר הבדיקות נודיע מתי יחזרו התלמידים ללמידה בבית הספר".

 

 

עוד כתבה המנהלת כי "ידיעה כזאת יכולה להציף את כולנו ברגשות שונים, ובהם דאגה וחשש. זה טבעי לגמרי, אך עם זאת חשוב לזכור שעיני הילדים נשואות אלינו, המבוגרים המשמעותיים – ההורים והצוות. חשוב שתיאחזו בעובדות ותרגיעו אותם. אנו נמצאים בקשר מתמיד ורצוף עם נציגי משרד הבריאות, משרד החינוך והנהלת העירייה, ונפעל בהתאם להנחיותיהם".

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי התלמיד לא היה בבית הספר במשך שבועיים, למעט ביום רביעי שבו הוא הגיע כדי להצטלם לספר המחזור.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. הורה לתלמיד

    בשביל צילום תמונות המחזור בבית הספר דוד ילין העמידו את התלמידים צמודים אחד לשני וללא מסכות !!!
    חוסר אחריות משווא ונוגד את ההוראות והתקנות לשעת חירום !!! מי האחראי למחדל הזה ?!?

  2. לבדוק מייד

    מיידית להכניס לבידוד את משפחת הילד וכל חבריו לכתהולבצע בדיקות קורונה. אם יימצאו חיוביים לבדוק את כל השכבה ואם יש עוד בשכבה גם את כל בית הספר, השומר, ההסעות, אוטובוס או מסעדות שהעו בהן. חובה לעצור את זה

  3. חיפאי

    גד זאבי יכול להתחיל בעבודות, ואין צורך לחכות לספטמבר. תלמידי דוד ילין ישארו בבית כי אין לאן לשלוח אותם. ביה"ס חוגים הישן סגור ומסוגר. החזירים חוגגים לתפארת חיפה הנרדמת.

  4. יעקב מהגן הנעלם ברחוב יהודה הלוי

    חבל שעדיין לא הפנימו,נזק מיותר לחלוטין.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר