הפגנת הצופים בשבוע שעבר (צילום: צופי ים)
הפגנת הצופים בשבוע שעבר (צילום: צופי ים)

נלחמים על הבית: הצופים פתחו בקמפיין גיוס המונים

תנועת הצופים יוצאת בקמפיין גיוס המונים במטרה לגייס שלושה מיליון שקל עד 1 בספטמבר להמשך הפעילות הצופית ולמניעת סגירתם של שבטים. יו"ר התנועה רז פרל: "לצערנו, חרף פניות חוזרות ונשנות לממשלה לתמוך בתנועה במשבר, לא קיבלנו תשובות ראויות הנותנות מענה למצב"

פורסם בתאריך: 19.7.20 12:36

תנועת הצופים יוצאת בקמפיין גיוס המונים להמשך הפעילות הצופית בפריפריה, ובכלל זה בחיפה ובקריות, ולמניעת סגירתם של שבטי צופים. היעד שאותו הציבה התנועה היא גיוס תרומות בסך של שלושה מיליון שקל עד 1 בספטמבר.

בקמפיין שעלה באתר האינטרנט "israelgives" תחת הכותרת "אנו צופים באסון – מצילים את שבטי הפריפריה" נכתב: "בימים כתיקונם מפעילה תנועת הצופים כ-60 שבטים (מתוך 240) בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית של מדינת ישראל. התנועה מפעילה שבטים אלו באמצעות הפניה של תמיכות מהמדינה לסבסוד פעילותם של החניכים ולמימון שכרם של מרכזי השבטים. משבר הקורונה והקיצוצים בתמיכות המדינה פגעו קשות ביכולתה של התנועה להמשיך ולקיים פעילות זו. כעת הזמן להביע תמיכה ואמון ולהפגין סולידריות בהבטחת עתידם של שבטי הפריפריה גם ביום שאחרי המשבר".

 

 

בתנועת הצופים מבטיחים שבסיום קמפיין גיוס התרומות יפורסם דוח חתום על ידי רואה חשבון שיציג את חלוקת הכספים לפי רשימת השבטים הנתמכים. כזכור, בשבוע שעבר יצאה התנועה למאבק נגד החלטת הממשלה לעצור את התקציבים המחולקים לתנועות הנוער. במסגרת המחאה הפגינו ביום שלישי שעבר 25,000 חניכים, מדריכים ורכזים ב-160 נקודות ברחבי הארץ. בחיפה נערכו הפגנות בארבעה מוקדים – במרכז זיו, במרכז חורב, במרכז הכרמל ובצומת מת"ם.

בהנהלת תנועת הצופים מדגישים כי החלטת ההמשלה תביא את התנועה לקריסה כלכלית שתתבטא בסגירת שבטים. יו"ר התנועה רז פרל: "אנחנו נלחמים על הבית ולכן אנו פונים אל משפחת הצופים הגדולה בארץ ובעולם ומבקשים מהורים, מהבוגרים, מהמתנדבים ומכל מי שתנועת הצופים בפרט והחינוך הבלתי פורמלי בכלל יקרים ללבו, לתת כתף ולתרום. לצערנו, חרף פניות חוזרות ונשנות לממשלה לתמוך בתנועה במשבר, לא קיבלנו תשובות ראויות הנותנות מענה למצב".

המעוניינים לתרום לתנועת הצופים מוזמנים ללחוץ כאן

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיכאל אלפר ישתמש במבנים שלכם למהגרים מבני ברק

    חמודים אתם תמשיכו לישון

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר