העבודות להקמת גני הילדים בנאות פרס
העבודות להקמת גני הילדים בנאות פרס

ימות המשיח: החלה בניית הגנים בנאות פרס

עיריית חיפה החלה סוף סוף בבנייתם של גני הילדים בשכונת נאות פרס, אך במקום להקים שלושה גנים יוקמו שניים בלבד. העירייה: "התחלנו לקדם הקמה של שני גני ילדים נוספים, כך שבסופו של דבר יפעלו בשכונה עשרה גני ילדים שאמורים לתת מענה מלא ואף מעבר לכך לכל תושבי השכונה"

פורסם בתאריך: 27.7.20 08:53

שנה אחרי שעיריית חיפה הבטיחה להורים בשכונת נאות פרס לבנות גנים לילדיהם החלו אתמול (ראשון) העבודות במתחם הגנים בשכונה. במקום אמורים להיבנות שני גנים לילדים בגיל 3, אך לדבריהם של תושבים, אחד מהגנים מיועד לקלוט את ילדי גן אהבה ששוכן במבנה בית הספר בנאות פרס שאינו מתאים להם, כך שיש צורך בבנייתם של שלושה גנים ולא בשניים.

"כאשר הבנייה תסתיים ייוותר חוסר בגן אחד", אומרת אם לילדה בת 3, "האופציות שניתנו לנו בינתיים הן לשלוח את ילדנו למתחם הגנים בבית הספר שבו פועל גן אהבה או לעבור לגנים יערית ואשכול ברמת אשכול. שתי האופציות הללן הן גרועות".

 

 

לדבריה, בעירייה מודעים היטב לכך שהשכונה זקוקה לשלושה גנים ולא לשניים, לכן לא ברור מה יהיה הפתרון שיוצע בעוד שנה לעשרות ילדים: "אנחנו שמחים על כך שהעירייה בונה סוף סוף גנים, למרות שאפשר היה לבנות אותם כבר לפני חצי שנה, כך שב-1 בספטמבר היינו יכולים לשלוח אליהם את ילדינו, אבל כשהעבודות יסתיימו עדיין תהיה בעיה לעשרות ילדים שיצטרכו כנראה לנסוע שוב לרמת אשכול. למה העירייה לא חושבת על בניית גן נוסף?".

מהעירייה נמסר בתגובה: "בנאות פרס פועלים כיום שבעה גני ילדים, שאחד מהם ממוקם בבית הספר. בימים אלה החלה בנייתם של שני גני ילדים חדשים, שבסיום בנייתם יעברו אליהם הילדים אשר יחלו את שנת הלימודים בגנים ברמת אשכול. במקביל החלה העירייה לקדם הקמה של שני גני ילדים נוספים, אשר לאחד מהם יעבור בסופו של התהליך גן אהבה שפועל כיום בבית הספר, כך שבסופו של דבר יפעלו בשכונה עשרה גני ילדים שאמורים לתת מענה מלא ואף מעבר לכך לכל תושבי השכונה בהתאם למיפוי צרכים שבוצע".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גני ילדים ממש על כביש ראשי סואן 4 נתיבים שעובר במרכז השכונה. מלבד הרעש של רכבים כל היום ייצאו עם מחלות ריאה או אסתמה
    צריך להזיז את מבנה הגנים לתוככי הרחובות הפנימיים מי תכנן את השכונה ככה??

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר