שלושת האחים
שלושת האחים

לאחר הפרסום: העירייה הסדירה הסעות לשלושת האחים

בעקבות הפרסום אתמול ב"כלבו - חיפה והקריות": יותר משבועיים מאז פתיחת שנת הלימודים הסדירה עיריית חיפה את ההסעות לשלושת האחים שלומדים בשלושה גנים שונים של החינוך המיוחד בעיר. אמם של הילדים: "חבל שהדברים מתנהלים בצורה כזו. חצי שעה לאחר פרסום הכתבה התקשרו אלי והכל הסתדר"

פורסם בתאריך: 17.9.20 11:13

בעקבות הפרסום אתמול ב"כלבו – חיפה והקריות" הסדירה עיריית חיפה הבוקר (חמישי) – יותר משבועיים מאז פתיחת שנת הלימודים – את ההסעות לשלושת האחים אשר לומדים במסגרות של החינוך המיוחד בעיר.

כפי שפורסם כאן, הוריהם של שלושת הילדים, אשר לומדים בשלושה גנים שונים – שניים בקרית אליעזר ואחד ברמת שאול – ואשר זכאים להסעה, נאלצו עד היום להסיע אותם בעצמם לגנים ובחזרה לביתם, לטענתם מכיוון שהעירייה לא עדכנה את כתובתם החדשה.

האם אמרה היום ל"כלבו – חיפה והקריות": "חבל שהדברים מתנהלים בצורה כזו. מתחילת השנה אנחנו רודפים אחרי העירייה, וגם המלוות דיברו עם העירייה ולא קרה כלום. והנה, חצי שעה לאחר פרסום הכתבה, התקשרו אלי והכל הסתדר. חשוב לי לציין שההסעות הגיעו היום בזמן, וסוף סוף אנחנו יכולים להתפנות לעבוד במקום למלא תפקיד של נהגי הסעות ולבלות בכל יום שלוש שעות בדרכים".

 

 

עם זאת, האם הוסיפה כי יש עוד הורים שחווים בעיות דומות: "העירייה צריכה לתת מענה לכולם ולא לחכות לכתבות ב'כלבו'. זה צריך להיות ברור לכל מי שעוסק בנושא".

רנטה אדמסקי, מנהלת דף הפייסבוק "הורים לילדים בחינוך המיוחד מתאחדים במאבק על ההסעות בחיפה": "אני שמחה מאוד ומקווה שהעירייה מתחילה להבין עם מי יש לה עסק. אנחנו הורים שלא מוותרים ולא נוותר על הזכויות שמגיעות לנו ולילדינו. חבל שזה היה צריך להגיע למצב כזה, אבל אם אין ברירה אנחנו נדאג לפרסם לציבור את כל מה שקורה במערך ההסעות בחיפה. השבוע הפגנו ברחבת העירייה, וכנראה שהפנימו שם את המסר. אני מקווה שגם הורים אחרים שיש להם בעיות יקבלו עכשיו פתרון".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר