אוניברסיטת חיפה
אוניברסיטת חיפה

בארגון הסגל הזוטר חוששים מעומס יתר בשל הלמידה המקוונת

שנת הלימודים באוניברסיטת חיפה נפתחה היום בצל חששם של חברי הסגל הזוטר מפני עומס בשל הלימודים המקוונים ומפני דרישה ממרצים שנמצאים בקבוצות סיכון להגיע לקמפוס. בארגון הסגל הזוטר מנסים להפיג את החששות

פורסם בתאריך: 19.10.20 09:58

ארגון הסגל הזוטר באוניברסיטת חיפה חושש מכך שהלימודים המקוונים ייצרו עומס יתר על חברי הסגל. היום נפתחה שנת הלימודים האקדמית באוניברסיטה, ובוועד של הארגון חוששים גם שמרצים שנמצאים בקבוצות סיכון יידרשו בהמשך להגיע לקמפוס כדי ללמד או לתרגל את הסטודנטים באופן פרונטלי.

בעקבות החששות קיים הוועד דיונים עם הנהלת האוניברסיטה עוד לפני פתיחת השנה, ובהודעה לחברי הסגל כתב הוועד: "כידוע, בסמסטר הקרוב וייתכן שגם בשנת הלימודים כולה יועברו הלימודים באופן מקוון. בדיונים שהתנהלו מול האוניברסיטה בשבועות האחרונים הושגו הסכמות בנושא עומס העבודה שמוטל על חברי הסגל, והאוניברסיטה הנחתה את היחידות האקדמיות להקפיד על כך שכתוצאה מההוראה המקוונת לא יוטל עומס מוגבר על חברי הסגל". בוועד מציינים שאם בכל זאת יחול גידול במספר התלמידים בקבוצה או בהיקף המטלות הנדרשות, המרצים מתבקשים לפנות לארגון.

 

 

באשר לשמירה על בריאות חברי הסגל נכתב בהודעה כי "במקרה של מרצה שמשתייך לקבוצות סיכון ואשר נדרש מסיבה כלשהי להגיע לקמפוס כדי ללמד או לתרגל בפני כיתה, יתקיים דיון פרטני בעניינו מול המחלקה למשאבי אנוש".

שני נושאים נוספים עלו בדיונים. האחד הוא הקלטת שיעורים, ובעניין הודיע הוועד כי סוכם ש"השימוש בהקלטה יהיה רק לצורכי הקורס ולסטודנטים הספציפיים של הקורס, והיא תימחק לאחר סיום כל מועדי הבחינות. לא ייעשה שימוש בצילומים או בהקלטות לצורך בחינת ביצועי המרצה והערכתו המקצועית". השני הוא ציוד לחברי הסגל לצורך הוראה מקוונת, ובהודעתו של הוועד לחברי הסגל נכתב בהקשר זה כי "במקרה של חוסרים בציוד הנדרש (מחשב, מסך, מצלמה וכד'), אנא פנו אלינו כדי שנוכל לטפל בעניין מול האוניברסיטה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר