מהראן מוגרבי (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
מהראן מוגרבי (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

הותר לפרסום: בסיוע עד מדינה פוענח רצח תושב חיפה מהראן מוגרבי

מהראן מוגרבי, בן 39, נורה למוות באוקטובר האחרון בקיבוץ גלויות בעיר. נעצרו שלושה חשודים ברצח, כאשר אחד מהם גויס לעד מדינה. מעצרם הוארך מעת לעת, ובימים הקרובים יוגש נגד השלושה כתב אישום

פורסם בתאריך: 10.1.22 14:45

הותר לפרסום: המשטרה פענחה את רצח תושב חיפה, מהראן מוגרבי, ב-1 באוקטובר. במסגרת החקירה גייסה המשטרה עד מדינה, והבוקר (שני) הוגשה הצהרת תובע נגד שני תושבי העיר ועד המדינה, החשודים ברצח.

המשטרה פתחה בחקירה סמויה לפני כשלושה חודשים עם קבלת דיווח בדבר תושב חיפה שנורה ברחוב קיבוץ גלויות בעיר. מהחקירה עולה, כי הקורבן, מהראן מוגרבי, בן 39, נדרס על ידי רכב בעת שרכב על אופניו. לאחר דריסתו, בעת שנפל מאופניו, יצא מהרכב אחד החשודים, ירה בו מספר פעמים ופצע אותו באורח קשה. מוגרבי פונה לקריה הרפואית רמב"ם, שם נאלצו לקבוע את מותו.

אירוע ירי ברחוב קיבוץ גלויות (צילום: דוברות המשטרה)

זירת אירוע הירי ברחוב קיבוץ גלויות (צילום: דוברות המשטרה)

במסגרת החקירה, שנוהלה ביחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב כרמל, נגבו עדויות רבות, נסרקו מצלמות אבטחה ונעשה שימוש באמצעים טכנולוגיים מגוונים העומדים לרשות המשטרה. כל אלה הביאו לחשיפתם ולמעצרם של שלושת החשודים בביצוע המעשה, שניים מהם תושבי חיפה (26, 33), עם מעבר החקירה לשלב הגלוי. בחיפוש שנערך בבתיהם של החשודים נתפסו ממצאים הקושרים אותם לעבירה המיוחסת להם. לאחר מעצרם של החשודים, גויס אחד מהם לעד מדינה.

 

 

לאחר שמעצרם של החשודים הוארך מעת לעת לתקופה כוללת של 49 ימים, באישור היועץ המשפטי לממשלה, הגישה הבוקר פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגד החשודים לבית המשפט השלום בחיפה. בימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

מהראן מוגרבי הוא הנרצח ה-100 בחברה הערבית במהלך שנת 2021.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר