טיילת לואי וכביש יפה נוף (צילום: RnDmS/depositphotos.com)
טיילת לואי וכביש יפה נוף (צילום: RnDmS/depositphotos.com)

אתו"ס מתכננת: יריד בטיילת לואי, בית קפה ענק בגן מניה שוחט

בחברת אתו"ס בוחנים אפשרות לקיים את יריד האמנים המסורתי של פסטיבל הסרטים בטיילת לואי ולהפוך את גן מניה שוחט הצמוד לאודיטוריום לבית קפה ענק. עוד בתכנון: הופעות של אמנים ברחבת הפסנתר ובגן האם. מאתו"ס נמסר: "בימים הקרובים תתפרסם התוכנית המלאה"

פורסם בתאריך: 15.9.22 11:06

בחברת אתו"ס שמפיקה את פסטיבל הסרטים הבינלאומי בוחנים אפשרות לקיים את יריד האמנים המסורתי בטיילת לואי ולהפוך את גן מניה שוחט הצמוד לאודיטוריום לבית קפה ענק.

פסטיבל הסרטים הבינלאומי של חיפה יתקיים בחול המועד סוכות בפעם ה-38. מאז נוסד הפסטיבל בשנת 1983 הוא הפך אבן שואבת לאנשי תעשיית הקולנוע ומארח מדי שנה במאים ושחקנים מחו"ל. עם השנים נוסף לפסטיבל יריד אמנים שמתקיים דרך קבע בגן מניה שוחט.

בתחילת השבוע פורסם ב"כלבו – חיפה והקריות" כי אמנים חיפאים חוששים מביטולו של היריד. אחת מהם היא רונית פרישברג, אמנית יוצרת תיקים חיפאית, שאמרה: "אני מציגה קבוע ביריד בפסטיבל הסרטים בחיפה ביחד עם עוד הרבה יוצרים. השנה, לפחות עד עכשיו, עדיין אין אישור לפתיחת היריד, וגם כל נותני החסויות לאירועי מוזיקה על הדשא לא גויסו. מלבד הקרנת הסרטים אין כלום, גן מניה שוחט נשאר שומם. אין פרנסה לנו ואין פרנסה לעסקים במרכז הכרמל השומם גם ככה בכל ימות השנה. פניתי בהודעות ווטסאפ לחברים במועצת העיר אבל הם לא טרחו לענות. מבחינתנו, האמנים המציגים, הזמן אוזל ולוקחים לנו את פרנסתנו".

מפיקת היריד נעמה אלטשולר דווקא לא היתה סקפטית באשר לקיומו של האירוע אך ציינה כי גם אם הוא יתקיים "אני לא בטוחה שהוא יתקיים בגן מניה שוחט".

 

 

מאתו"ס נמסר בתגובה על האפשרויות החדשות: "כמו בכל שנה, גם בסוכות הקרוב יתקיימו דוכנים, הופעות והקרנות סרטים תחת כיפת השמים ופעילויות נוספות במרכז הכרמל כחלק מפסטיבל הסרטים הבינלאומי. בימים הקרובים, לאחר אישור משטרת ישראל, תתפרסם התוכנית המלאה. התוכנית תכלול הקרנת סרטים וקפה דשא בגן מניה שוחט, הופעות של אמנים חיפאים ברחבת הפסנתר, מופעים של אמנים בגן האם, ומדרחוב בטיילת לואי ובכביש יפה נוף שיכלול דוכנים, הופעות לכל המשפחה ואמני רחוב. זו הפעם הראשונה שבה קריית פסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה תשתרע מגן מניה שוחט, דרך גן בית הכט, רחבת האודיטוריום וגן האם, ועד לטיילת לואי".

 

גן מניה שוחט (צילום: עידן אלמוג)

גן מניה שוחט (צילום: עידן אלמוג)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר