רכבי אגד תיקתק (צילום: אגד)
רכבי אגד תיקתק (צילום: אגד)

בן דיין לרגב: לשקול מחדש את ביטול תיקתק

אל המאבק הציבורי שנפתח בעקבות ההחלטה של משרד התחבורה להפסיק את שירות תיקתק הצטרף חבר מועצת העיר אלי בן דיין (הליכוד), ששלח מכתב לשרה מירי רגב, ובו הוא מבקש ממנה "לשקול את הארכת הפיילוט בחצי שנה נוספת על מנת לאפשר למיזם להמשיך ולתפוס תאוצה"

פורסם בתאריך: 13.2.23 09:10

הציבור החיפאי מתקשה לקבל את החלטתו של משרד התחבורה להפסיק את שירות תיקתק, ולאחר פתיחת העצומה בעניין הצטרף גם חבר מועצת העיר אלי בן דיין (הליכוד) למאבק.

במכתב ששלח לשרת התחבורה מירי רגב כתב בן דיין: "שירות ההסעות תיק תק יסיים את פעילותו בחיפה ב-20 במרץ לאור אי עמידה ביעדי משרד התחבורה. השירות בעיר כמו חיפה, בעלת טופוגרפיה הררית, עם רחובות שלעתים קווי אוטובוס לא יכולים להיכנס אליהם בבטחה, היווה השירות פתרון אולטימטיבי לתושבים רבים".

 

 

לדבריו, "בחודשים האחרונים הובהר לי כי השירות תפס תאוצה ואף החל גידול בביקוש לפעילות שהיה חדשני וראשוני מסוגו, ועל כך אברך". את מכתבו סיים בן דיין בבקשה ממשרד התחבורה "לשקול את הארכת הפיילוט בחצי שנה נוספת על מנת לאפשר למיזם להמשיך ולתפוס תאוצה, ובתום חצי השנה לקבל החלטה אם להפסיק את המיזם או לא".

 

אלי בן דיין (צילום: בועז כהן)

אלי בן דיין (צילום: בועז כהן)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רותי

    אל תגעו בתיק תק חיפה פה זה לא תל אביב וירושלים שיש להם מגוון אלטרנטיבות, השירות של תיק תק מציל חיפאים רבים שלא מעוניינים לקנות רכבים כי גם ככה אין מקום להחנות את הרכבים מתחת לבית כי השכונות צפופות מפותלות שבנויות על צלע ההר, שלא נדבר על זיהום האוויר והפקקים שיגרמו לכולנו כאשר תהיה נהירה המונית של חיפאים שיאלצו לקנות רכבים מיותרים.

  2. אבנר

    נכון. יש שכונות רבות בחיפה מאד צפופות שאוטובוסים לא יכולים להיכנס אליהם והתיק תק ממש מציל אותנו ומגיע לכל פינה סבוכה בעיר. אז מה עכשיו נאלץ לצאת מהשכונה ברגל. עד שהרגשנו שמשקיעים בתושבי חיפה מבטלים את זה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר