סניף דואר (צילום: חגית הורנשטיין)
סניף דואר (צילום: חגית הורנשטיין)

סניף הדואר הבא שייסגר: ברחוב הגליל בנוה שאנן

גל סגירת סניפי הדואר בחיפה לא עוצר: סניף הדואר הוותיק ברחוב הגליל 76 בנוה שאנן ייסגר ב-16 באפריל, ותושבי השכונה הגדולה בעיר יסתפקו בסניף אחד בלבד - נתיב חן ברחוב טבנקין 2. תושב נוה שאנן: "הסניף שבחרו להשאיר הוא גדול, איטי, מסורבל, לא יעיל ובלתי שירותי בעליל"

פורסם בתאריך: 20.3.23 17:13

דואר ישראל מכה שוב, והפעם על המוקד נמצא סניף הדואר הוותיק ברחוב הגליל 76 בנוה שאנן, שייסגר לצמיתות ב-16 באפריל. תושבי נוה שאנן קיבלו היום (שני) הודעת SMS למכשירי הטלפון הניידים שלהם, אשר מפנה אותם להמשיך ולקבל שירותי דואר בסניף נתיב חן ברחוב טבנקין 2. 

משמעות המהלך היא שלתושבי השכונה הגדולה ביותר בעיר מבחינת מספר תושבים נותר רק סניף דואר אחד, ויש כאלו שכבר מביעים את מורת רוחם.

 

הודעת דואר ישראל על סגירת הסניף בנוה שאנן

הודעת דואר ישראל על סגירת הסניף בנוה שאנן

 

 

"היו לנו שני סניפים", אומר אחד התושבים שמתגורר ברחוב חניתה, "אחד קטן, יעיל, שירותי ולבבי, ואחד גדול, איטי, מסורבל, לא יעיל ובלתי שירותי בעליל. אז חשבו בדואר לצמצם, וכמובן צמצמו את הסניף האיכותי. בסך הכל הגיוני אם אתה חי במדינה בולשביקית".

אחר אמר: "הם גם התחילו לגבות שני שקלים על כל חשבון שמשולם שם. אני ממליץ להעביר הכל להוראות קבע ולחסוך גם זימון תורים, גם עמידה בתור וגם כסף. זה מה שבכוונתי לעשות".

אגב, סניף הדואר ברחוב אורן, שהיה אמור להיסגר ב-2 במרץ, ממשיך לפעול, ומועד הסגירה החדש שלו נקבע ל-16 באפריל.

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי בשלב זה לא מתכננים בדואר לסגור סניפים נוספים בחיפה, ועל הפרק עומדת פתיחה של מרכזי מסירה לאיסוף חבילות בעסקים קטנים. בחיפה יש כעת עשרה סניפי דואר בלבד ו-31 מרכזי מסירה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. זו האמת.

    בחיפה אין עירייה.
    עיר בלי הנהגה. התושבים שקופים רק יודעים לסחוט מהם כסף לממן את חגיגות השכר של 400 בכירי עיריית חיפה.

  2. פרשנ-דאטה

    מה הקשר לעירייה ? , סניפי הדואר שייכים לרשות הדואר – משרד התקשורת . דברו עם השר הממונה אם הוא בכלל מעוניין להיות בקשר עם הציבור…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר