סניף הדואר ברחוב אורן (צילום אנדרי קיסליאוב)
סניף הדואר ברחוב אורן (צילום אנדרי קיסליאוב)

סניף דואר נוסף ייסגר בקרוב: הפעם ברחוב אורן

לקוחות סניף הדואר ברחוב אורן במרכז המסחרי ברוממה קיבלו הודעה על סגירתו של הסניף ב-2 במרץ. לקוח של הסניף: "הדואר באורן משרת את שתי הרוממות, את רמת בגין, את רמת אלמוגי וגם את תושבי רחוב איינשטיין. שולחים אותנו לסניף מוריה שמשרת המון לקוחות מהמון שכונות"

פורסם בתאריך: 14.2.23 16:13

דואר ישראל מכה שוב וממשיך לסגור סניפים בשכונות בעיר. לקוחות סניף הדואר ברחוב אורן, אשר נמצא במרכז המסחרי ברוממה, קיבלו היום (שלישי) מסרון שבו נכתב: "לקוח/ה יקר/ה, סניף הדואר אורן צפוי להיסגר לקהל בתאריך 2 במרץ 2023. ניתן יהיה להמשיך לקבל את שירותי חברת הדואר בסניף אחוזה בשדרות מוריה 122. לשירותך תמיד, דואר ישראל".

"זהו המשך ישיר לסגירת סניפי דואר בחיפה", אומר אחד מאלפי הלקוחות של הסניף, "הדואר באורן משרת את שתי הרוממות, את רמת בגין, את רמת אלמוגי וגם את תושבי רחוב איינשטיין לאחר שהסניף שלהם נסגר. את כולנו שולחים לסניף במוריה, ולנו נותר להתפלל שהוא לא יקרוס בגלל שהוא משרת המון לקוחות מהמון שכונות, כולל אחוזה, שמבור וכרמליה".

 

 

מדואר ישראל נמסר: "הדואר עובר בימים אלו תוכנית הבראה נרחבת, שהמטרות העיקריות שלה הן למנוע פשיטת רגל, לייצב ולייעל את החברה, ולשפר משמעותית את רמת השירות. בחיפה יש יותר מ-40 נקודות שירות של הדואר – בסניפים ובמרכזי מסירה לחבילות בעסקים קטנים ברחבי העיר. בזכות שינויים ושירותים חדשים שמציע הדואר כבר אין צורך להגיע לסניף בשביל כל פעולה, כולל עבור משיכת כספי הקצבאות. עם הכרטיס הבנקאי דיירקט  ניתן למשוך כספים מהחשבון בבנק הדואר מכל כספומט של כל בנק, לשלם בחנויות ואף לשלם חשבונות או לבצע רכישות במוקדים טלפוניים ובאתרים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר