אלכס אדלשטיין ז"ל
אלכס אדלשטיין ז"ל

איש חיי הלילה אלכס אדלשטיין נפטר מדום לב

אלכס אדלשטיין, אשר מזוהה עם פאב הדאנק שאותו הקים במושבה הגרמנית ואשר פעל במשך 19 שנה, נפטר בפתאומיות בגיל 53. בשנים האחרונות הוא ניהל את בירה ואוכל בשוק תלפיות. הוא יובא למנוחות מחר בשעה 19:00 בבית העלמין בתל רגב

פורסם בתאריך: 24.4.24 18:18

איש חיי הלילה אלכס אדלשטיין הלך לעולמו הבוקר (רביעי) מדום לב בשנתו, והוא בן 53. אדלשטיין מזוהה עם פאב הדאנק שאותו הקים במושבה הגרמנית ואשר פעל במשך 19 שנה, ובשנים האחרונות ניהל את בירה ואוכל בשוק תלפיות. הוא יובא למנוחות מחר בשעה 19:00 בחלקה הספרדית בבית העלמין בתל רגב.

נעמה סובול, אושיית אוכל חיפאית, ספדה לו בדף הפייססבוק שלה: "אלכס, האיש והדאנק – תחנת תרבות חיפאית אנושית – נפטר הבוקר בשנתו מדום לב. אני עדיין לא מעכלת. חסרת מילים. מחר ב-19:00 ההלוויה שלו בתל רגב, מ-20:00 ה-Rollings בשוק תלפיות יהיה פתוח. בקשתו האחרונה היתה שנשתה לזכרו בשבעה – ויסקי עדיף, אבל אפשר גם וודקה, ואם חייבים אז ערק גם בסדר".

אלון כץ כתב: "זה לא נתפס, הייתי בטוח שאתה תשרוד אחרי כולנו. בוס/חבר/אח גדול/אבא חורג/מורה/מנטור. נתגעגע אליך כולנו, קהילה שלמה שהיית בראשה, מוסד חיפאי, שותף לטוב, אהבה, וכמובן אשתה לכבודך. ניפגש מחר בפעם האחרונה.

 

 

גם יוסי פרץ ארי ספד לאדלשטיין בפייסבוק וכתב: "אלכס מהדאנק נפטר הלילה. מת כמו שרק אלכס מהדאנק יכול. הלך לישון, גילה שממש נחמדה לו השינה הזאת, ופשוט החליט לא להתעורר. לפני רבע מאה האיש הזה שיכר אותי בפעם הראשונה. השילוב של האיש הכובש שהוא ביחד עם זה שהמרחק מהדאנק אלי הביתה היה שתי דקות הליכה, הפך את המקום לאהוב עלי במיוחד. פאב שכונתי כמו שכתוב בדברי הימים. אלכס היה אוהד מכבי שרוף ואוהד שרוף לא פחות של מכבי בכדורסל. החיבה שלו לליברפול קישרה בינינו עוד יותר, ומספר הפעמים שבהן נכנסתי אליו בצהרי יום ראשון לראות אל ליברפול עם כמה פיינטים של בירה היה מרגש. אלכס גם היה נודניק לא קטן. זה החוקים שהוא קבע לדאנק, ההקפדה על מזיגה איטית של כל בירה וגם הניסיונות הכושלים שלו לגרום לי לאכול חזיר. בקיצור נודניק. בשנים האחרונות הדאנק נסגר, ואלכס פתח מקום בשוק תלפיות. זה לא באמת שינה את השם שלו. הוא לנצח יישאר אלכס מהדאנק. היה שלום אח יקר, ירוק ואהוב שלי. מחכה כבר שייצא הפסח כדי להרים פיינט אחד לזכרך. מבטיח שאבקש מהברמן במזיגה איטית".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. מיכאל פסקל

    בלתי נתפס . אדם יקר וצנוע . מקצוען בירה מהמעלה הראשונה . הדאנק ייזכר לתמיד כמוסד מהטובים שהיו בארץ. תנחומים למשפחה .

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לקחתם את חיסוני פייזר ואתם בני 50-60? אתם בסכנה חמורה.
    אלפי בני 50 נפטרו מדום לב בעקבות החיסונים, ההשתקה הכי גדולה בתולדות הרפואה בישראל
    כמעט אין בית ספר בישראל שלא איבד מורה ולפעמים 2-3 בגילאי 50 ותמיד זה דום לב מהחיסונים.
    אנשים בריאים לחלוטין פשוט "צונחים" וההשתקה נמשכת

  3. כן הכי קל לומר - טיפשות?

    כן פסה כבר הטפשות כלומר ההשתקה הצליחה וכל מי שאומר את האמת ישר מקבל גידופים והכפשות
    שהוא מטומטם אבל מה לעשות יש עלייה דרמטית בתמותה של אנשים בריאים מדום לב לאחר החיסונים
    אז למה להסתיר? למה כי חשוב המשכורות של בכירי משרד "הבריאות" במימון חברות פייזר ושות'?
    אה מעסיקים ספינולוגים לטישטוש הממצאים. רק פה ושם נפטרים כמה מדום לב ועוד בגיל צעיר מאד
    ועוד בריאים לחלוטין. אל תשימו לב.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר