אריאל אלקין עם דסקית החטופים והסווצ'ר שעליו נכתב "FREE OUR HOSTAGES"
אריאל אלקין עם דסקית החטופים והסווצ'ר שעליו נכתב "FREE OUR HOSTAGES"

עשה זאת שוב: נהג המירוצים שמציף את נושא החטופים

לפני שבועיים עלה נהג המירוצים החיפאי אריאל אלקין בן ה-17 על הפודיום בארצות הברית עם קסדה שנושאת את תמונותיהם של החטופים. הלילה הוא זכה במקום הראשון במירוץ פורמולה 4 שנערך בלואיזיאנה, עלה על הפודיום עם דסקית החטופים על צווארו וכשהוא לבוש בסווצ'ר שעליו נכתב "FREE OUR HOSTAGES"

פורסם בתאריך: 27.4.24 10:21

נהג המירוצים החיפאי אריאל אלקין בן ה-17 עשה זאת שוב. לפני שבועיים הגיע אלקין למקום השלישי בתחרות USF Junior שהתקיימה בארצות הברית ועלה על הפודיום עם קסדה שעיצב אשר נושאת את תמונותיהם של החטופים הישראלים בעזה. הלילה (בין שבת לראשון) הוא זכה במקום הראשון במירוץ פורמולה 4 שנערך בלואיזיאנה, עלה על הפודיום עם דסקית החטופים על צווארו וכשהוא לבוש בסווצ'ר שעליו נכתב "FREE OUR HOSTAGES" ("שחררו את החטופים שלנו"), והציף מחדש את סוגיית החטופים מול הקהל על המסלול וצופי הטלוויזיה.

אלקין, אשר לומד בבית הספר הריאלי, נוהג במכוניות מירוץ מאז שהיה בן 5, וכבר כשהיה בן 12 זכה במקום הראשון באליפות ישראל בקרטינג. הוא מתאמן באיטליה ומתחרה ברחבי העולם.

 

 

פורמולה 4 היא קטגוריית כניסה שמאפשרת לנהגים צעירים להתפתח ולהתקדם לעבר הקטגוריות הבכירות, עד לפורמולה 1. על פי חוקי הפדרציה הבין לאומית לרכב, עלות מכונית בקטגוריה זו לא תעלה על 30,000 יורו ועלות השתתפות בשנה לא תעלה על 100,000 יורו.

אולג מרזון, אביו של אלקין, אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "העבודה הקשה של אריאל משתלמת. הוא עשה דרך ארוכה של הרבה שנים כדי להגיע למקום הזה, וכל זה ללא חסויות. אריאל נושא בגאווה את דגל המדינה ומביא לנו כבוד, בטח בתקופה הזו. הוא ישראלי, ציוני וחיפאי. ראש העיר יונה יהב הזמין אותו השבוע לפגישת היכרות והוקרה. אני גאה בו, וכל עם ישראל גאה בו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר