אריאל אלקין והגביע של המקום הראשון באליפות ישראל. "אבא שלי ואני עבדנו קשה בשביל זה"
אריאל אלקין והגביע של המקום הראשון באליפות ישראל. "אבא שלי ואני עבדנו קשה בשביל זה"

אריאל אלקין מחיפה זכה באליפות ישראל בקרטינג

אריאל אלקין, תלמיד בית הספר הריאלי, זכה במקום הראשון באליפות ישראל בקרטינג בקטגוריית מיני בוגר. אלקין, שמתאמן במשך רוב השנה באיטליה ומדורג במקום החמישי בעולם לבני גילו, מכוון גבוה: "אני שואף להגיע לפורמולה 1 ועובד קשה כדי להגשים את החלום"

פורסם בתאריך: 2.12.19 09:27

אריאל אלקין בן ה-12 זכה ביום שבת במקום הראשון באליפות ישראל בקרטינג בקטגוריית מיני בוגר, שנערכה בבית ברל. אלקין בן ה-12 הוא תלמיד סניף הדר של בית הספר הריאלי, וכדי להתמקצע בתחום הוא מתגורר במשך כמה חודשים בשנה באיטליה. אלקין, שמדורג במקום החמישי בעולם לבני גילו, מכוון גבוה, והמטרה הבאה שלו היא להצטרף לסבב פורמולה 4, שהגיל המינימלי בו הוא 14.

אביו אולג אלקין: "אריאל התחיל להתאמן בגיל 5, וכשהוא היה בן 8 הוא כבר השתתף בתחרויות בחו"ל. נכון להיות הוא מדורג במקום החמישי בעולם ומשמש נהג טסטר רשמי של מפעל IPK באיטליה – מפעל שמייצר רכבי קרטינג – אשר מעניק לו חסות. במשך כל הקיץ הוא התגורר שם, ורק עכשיו הוא חזר לארץ. באיטליה הוא גם עושה טסטים לרכבים חדשים של המפעל וגם מתאמן. הוא נמצא באיטליה לפחות שישה-שבעה חודשים בשנה, לא ברצף כמובן, ומשתתף ב-20 תחרויות בשנה. את הלימודים בבית הספר הוא לומד דרך האינטרנט, וכשהוא חוזר לארץ הוא משלים מבחנים. אנחנו עוזרים לו עם חמש מורות פרטיות".

 

אריאל אלקין. המטרה הבאה: להצטרף לסבב פורמולה 4

אריאל אלקין. המטרה הבאה: להצטרף לסבב פורמולה 4

 

 

השנה זכה אלקין במקום השני באליפות איטליה, ולאחר הצלחות לא מבוטלות בתחרויות בעולם הוא מתכוון להמשיך בקריירה של נהג מרוצים מקצועי בגילאים הבוגרים. לשם כך הוא יצטרך למצוא נותני חסות, ואביו לא שולל פנייה לנותני חסות שיסכימו לקחת חלק בדרך אל המטרה: "כדי להגיע לרמה של פורמולה 1 צריך תקציב של מיליונים. אם מישהו ייתן לו חסות אין לי ספק שהוא יוכל להגיע לפורמולה 4 שזה מגיל 14 ולפורמולה 3 שזה מגיל 16".

אריאל אלקין: "אני ממש שמח שהצלחתי לזכות במקום הראשון. אבא שלי ואני עבדנו קשה בשביל זה. כל האימונים וכל המאמצים הביאו אותי למקום שבו אני היום. אני שואף להגיע לפורמולה 1, אבל זה קשה מאוד. אני עובד קשה כדי להגשים את החלום".

 

אריאל אלקין. "כל האימונים וכל המאמצים הביאו אותי למקום שבו אני היום"

אריאל אלקין. "כל האימונים וכל המאמצים הביאו אותי למקום שבו אני היום"

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר