פלטיאל פרלמוטר חוגג 100 במרפאת מרבך עם האחות קרן שמש וד"ר מרים קלפה (צילום: דוברות כללית)
פלטיאל פרלמוטר חוגג 100 במרפאת מרבך עם האחות קרן שמש וד"ר מרים קלפה (צילום: דוברות כללית)

במרפאת כללית מרבך בקרית חיים חגגו את יום הולדתו ה-100 של המטופל הוותיק

חגיגת יום ההולדת המרגשת לפלטיאל פרלמוטר, שהתקיימה בשבוע שעבר במרפאת מרבך, היא ללא ספק עדות מרגשת לחשיבות הקשר הייחודי בין המטופלים לצוותים הרפואיים של כללית מחוז חיפה וגליל מערבי

פורסם בתאריך: 25.3.24 12:49

בשבוע שעבר התקיים טקס חגיגי ונוגע ללב במרפאת כללית מרבך שבקרית חיים לכבוד יום ההולדת ה-100 של פלטיאל פרלמוטר, מטופל ותיק ואהוב של המרפאה. צוות המרפאה ערך לפרלמוטר חגיגה מרשימה בהשתתפות בני משפחתו, על מנת לציין את אבן הדרך המכובדת.

פלטיאל פרלמוטר, תושב דיור מוגן בקרית ים, נולד בשנת 1924 והתגורר בקרית חיים שנים רבות. לאורך חייו הארוכים והמרשימים, נהנה מבריאות טובה וקיבל טיפול מסור ומקצועי מצוות המרפאה. לרגל יום ההולדת המיוחד, צוות מרפאת מרבך של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, הזמין אותו ואת בני משפחתו לחגיגה מרגשת במרפאה שכללה ברכות וריקודים. הצוות עיטר את החדר בפרחים ובלונים ואפה עוגה.

 

 

האחות קרן לוי שמש וד"ר מרים קלפה, רופאת המשפחה, בריכו את פרלמוטר ושיבחו את האופטימיות שלו, שמחת החיים, החיוניות, חוש ההומור והרוח הצעירה: "אנו אוהבים מאוד את פלטיאל ושמחים על הקשר המיוחד שיש לנו איתו לאורך שנים כה רבות, הוא מהווה השראה עבורנו ואנו מאחלים לו עוד שנים רבות של בריאות ואושר".

פלטיאל פרלמוטר, נרגש מהמחווה המיוחדת, הודה לצוות המרפאה על הטיפול המסור ועל החגיגה המרגשת. "אני מטופל בכללית משנת 1947 ואני רוצה להגיד לכם תודה רבה על החגיגה המרגשת, זה באמת לא ברור מאליו. אני מודה על היחס החם והמקצועי שאני מקבל כאן לאורך השנים, ועל כך שזכיתי לחגוג את יום ההולדת המיוחד הזה ביחד איתכם".

סיפורו של פלטיאל פרלמוטר הוא עדות מרגשת לחשיבות הקשר הייחודי בין המטופלים לצוות רפואי. צוות מרפאת כללית מרבך מאחל לו עוד שנים רבות של בריאות ואושר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר