הקריה הרפואית רמב"ם (צילום: בועז כהן)
הקריה הרפואית רמב"ם (צילום: בועז כהן)

רוצה להיות שהיד: איים להרוג את הצוות הרפואי ברמב"ם

בן 25 מהכפר עילוט הגיע לקריה הרפואית רמב"ם לקבלת טיפול, התעצבן על הצוות הרפואי לאחר לטענתו לא קיבל יחס הולם, עזב את המקום והודיע בשיחת טלפון לבית החולים כי הוא חוזר עם נשק כדי להרוג את הצוות וכי הוא רוצה להיות שהיד

פורסם בתאריך: 24.4.24 14:27

שוטרי תחנת חיפה איתרו ועצרו צעיר בן 25, תושב עילוט שבגליל, שאיים להרוג את הצוות הרפואי בקריה הרפואית רמב"ם והודיע כי הוא רוצה להיות שהיד.

הצעיר הגיע לבית החולים לקבלת טיפול, התעצבן על הצוות הרפואי לאחר לטענתו לא קיבל יחס הולם, עזב את המקום והודיע בשיחת טלפון לבית החולים כי הוא חוזר עם נשק כדי להרוג את הצוות הרפואי וכי הוא רוצה להיות שהיד.

כוחות משטרה מתחנת חיפה פעלו לאיתורו תוך שימוש באמצעים מודיעיניים, ועצרו אותו סמוך לבית החולים. המשטרה תבקש היום מבית משפט השלום בחיפה להאריך את מעצרו של החשוד.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. לאמור את האמת

    שאין אוכל בבית, מצהירים להיות שאהיד, הולכים לכלא עם 3 ארוחות+חטיפים+TV+מתקני ספורט+משחקי שש-בש+…+…+…

  2. מילואימניק

    ערבים= התנהגות פרימיטיבית של חינוך הבנוי מתת גזע אנושי,
    המצאות של העולם המוסלמי=עריפת ראשים בעזרת ש'בריה, רצח על כבוד המשפחה, אונס כהתנהגות גברית נורמטיבית, בגדים שחוסמים לנשותיהם אוויר לנשימה- כי השק הזה שייך בטאבו לגבר וכ"ו וכ"ו וכ"ו……
    סאלי עבד יודעת טוב מאוד מה יעשו לה בשלטון מוסלמי ומנצלת את החופש של המדינה שלנו לתקוף אותנו במקום מי שרוצה לרצוח אותה, צ ב י ע ו ת זה שם המשחק אצל "ערבים חילונים וליברליים"- כי ברגע האמת הם כולם ילבשו כאפייה ויוציאו את השאבריות בשביל שלא יזרקו אותם מקומה 9 כמו שעשו לחבריהם בסוריה ועיראק…….

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר