סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: ברוך אבן)
סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: ברוך אבן)

העימות מחריף: מסיבות הסיום בריאלי יתקיימו למרות איסור ארגון המורים

נראה שבבית הספר הריאלי לא סופרים את יו"ר ארגון המורים רן ארז. על אף האיסור שהטיל ארז על קיומם של טקסים ומסיבות סיום שנה, מסיבות הסיום בבית הספר הריאלי יתקיימו כמתוכנן, כולל המסיבה של תלמידי י"ב שגם יקבלו תעודת בוגר

פורסם בתאריך: 5.5.24 11:40

מחריף העימות בין בית הספר הריאלי לארגון המורים. על אף האיסור שהטיל ארגון המורים לקיים מסיבות סיום, מסיבת הסיום לתלמידי י"ב בריאלי תתקיים כמתוכנן, והם יקבלו תעודת בוגר – כך נמסר מוועד ההורים בריאלי.

העיצומים שאותם נוקט ארגון המורים הם חלק מהמאבק בינו לבין משרד האוצר, משרד החינוך ומרכז השלטון המקומי, מכיוון שבארגון טוענים שהאוצר מעוניין להפוך את המורים לעובדי קבלן ללא זכויות ולפרק את העבודה המאורגנת. בחודש שעבר, על אף איסור של הארגון, יצאה שכבת י"ב בריאלי לטיול השנתי לאזור אילת, ואליהם התלוו מורים ומנהל בית בירם מנדי רבינוביץ'. במקביל הגיע יו"ר ארגון המורים רן ארז לבית בירם וקיים אסיפת הסברה סוערת, שעסקה בהפרת העיצומים על ידי הנהלת בית הספר והמורים.

 

 

בסיום הטיול כתב רבינוביץ' להורים: "אם היינו משוכנעים שיש להוציא את המסע למרות הקשיים, עתה אנו אף יותר. אנו מתחייבים שגם מול מהלכים משבשים אלו ואחרים לא נירתע ונמשיך לממש את אחריותנו החינוכית ואת עשייתנו ברוח ערכי בית הספר וחזונו. נמשיך לתמוך במאבקם הצודק מאין כמוהו של המורים, אך גם נשמור על האיזונים ועל המידתיות הראויה, ובראשם אי פגיעה בתלמידי שכבת י"ב המסיימים את לימודיהם, בייחוד בעת הקשה הזו, ונבטיח סיום הולם ומוצלח של שנת הלימודים. אנו מקווים שגם המציאות הביטחונית תירגע ותאפשר לשכבה, שבארבע השנים האחרונות נחבטה לא מעט, לסיים כראוי את בית הספר. כידוע לכולנו, לחוויית הנעורים לא קיים מועד ב'".

יצוין כי בעדכון למורים חברי הארגון שהוציא ארז בחודש אפריל נכתב: "ארגון המורים נוקט אמצעים למנוע ניכויי שכר שאותם מתכנן משרד האוצר כעונש על העיצומים. אין להשתתף בטקסי סיום שנת הלימודים ואין להשתתף במסיבות סיום שנת הלימודים".

מוועד ההורים בריאלי נמסר ל"כלבו – חיפה והקריות" כי אין שינוי מהתוכנית המקורית וכי המסיבות יתקיימו כסדרן, כולל מסיבת סוף השנה של תלמידי י"ב, וכי כולם יקבלו תעודות בוגר. בארגון המורים בחרו לא להגיב.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מצדיק את הורי הריאלי

    לצפצף על ארגון המורים ששובת כמו שעון מקולקל פעמיים בשנה ורק סוחט וסוחט
    הריאלי בית ספר פרטי ההורים משלמים מאות אלפי שקלים שהילד ילמד שם, זה לא בית ספר ממלכתי ציבורי.
    זה בית ספר אליטיסטי של בני העשירים ביותר במחוז חיפה, הם משלמים בגלל אותם כשלים נוראיים של החינוך הממלכתי
    שרן ארז וחבריו מסרבים לתקן – כל מה שמעסיק אותם זה רק הכיס של המורים ולא שום דבר שקשור בחינוך בישראל.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר