סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: ברוך אבן)
סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: ברוך אבן)

למרות האיסור: הורי י"ב בריאלי מארגנים לילדיהם טיול שנתי

על אף האיסור המפורש של יו"ר ארגון המורים רן ארז, ועד ההורים בבית הספר הריאלי מתכנן להוציא את תלמידי י"ב לטיול השנתי לאילת בשבוע הבא, יו"ר הוועד ירון ויצנר: "הדרך שבה בחר הארגון להיאבק פוגעת בנו. אף אחד לא מתייחס אליהם, וזה משליך עלינו"

פורסם בתאריך: 4.4.24 12:30

ועד ההורים בבית הספר הריאלי מתכנן להוציא את תלמידי י"ב לטיול השנתי בשבוע הבא, על אף האיסור המפורש של יו"ר ארגון המורים רן ארז – כך מסר יו"ר הוועד ירון ויצנר ל"כלבו – חיפה והקריות". הטיול, שקיומו נקבע מראש, הוא לאזור אילת ויימשך ארבעה ימים.

ארגון המורים נוקט עיצומים נגד משרד האוצר, משרד החינוך ומרכז השלטון המקומי בטענה שמשרד האוצר מעוניין להפוך את המורים לעובדי קבלן ללא זכויות ולפרק את העבודה המאורגנת. כחלק מהעיצומים אסר ארז על בתי הספר לקיים טיולים.

ויצנר: "אנחנו לא נגד ארז, להיפך – אנחנו בצד שלו, אבל הדרך שבה בחר הארגון להיאבק פוגעת בנו. אף אחד לא מתייחס אליהם, וזה משליך עלינו. המדינה לא מתייחסת, הנושא הזה כבר לא בחדשות וזה לא מעניין יותר אף אחד. חבל".

יצוין כי הריאלי ביקש מארגון המורים החרגה מהעיצומים אך נענה בשלילה. בשבוע שעבר הגיש בית הספר לארגון ערעור על ההחלטה, אך גם הוא נדחה.

 

 

ויצנר: "התלמידים בריאלי טובים בשביל למות ולא טובים בשביל לחוות את כל מה שיש לבית הספר להציע? המדינה לא סופרת אותנו. כשהתחילה המלחמה ובוגרים רבים שלנו נפלו, השרים ידעו לבוא לכאן. זה עניין אותם, אבל עכשיו, כשהילדים האלה רוצים לסיים את שנת הלימודים בכבוד, זה כבר לא מעניין אותם. במקום לכבד את ההסכם שהם חתמו עם ארגון המורים, הם פוגעים בארגון, בבתי הספר ובתלמידים".

מה אתם מתכוונים לעשות עכשיו?

"אנחנו ההורים מתכוונים להוציא את הטיול כדי שהילדים לא ייפגעו. מה שהמחזור הזה עבר מאז שהוא הגיע לבית בירם זה לא ייאמן. הם למדו בתקופת הקורונה עם כל הבעייתיות שנלוותה לכך, וגם אז כמובן בוטלו הטיולים, אחר כך הגיע עוד גל של קורונה ושוב לא ניתן היה לצאת לטייל, ואחר כך הגיעו המלחמה והעיצומים שעליהם הכריז הארגון, והטיולים שוב בוטלו. בעוד כמה חודשים הילדים הללו יתגייסו לצבא ויסכנו את חייהם למען המדינה שלא אכפת לה מהם. אנחנו מבטיחים שנעשה הכל כדי שהם לא ייפגעו יותר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. ריאליסט

    בתור ריאליסט הבית ספר לא טוב כמו שמציגים אותו הרבה בעיות משמעת

  2. מירי

    ריאליסט, איך התגובה שלך רלוונטית לנושא?
    אגב, אפשר לדרג את בית הספר, בגוגל או בפייסבוק, אבל כדאי שתוסיף נימוקים, כי כרגע, אתה לא מצליח לשכנע.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צודקים! פשוט לא הגיוני, להקשיב להנחיות האלה. הילדים ישבו במצטבר (קורונה ותחילת המלחמה), יותר משנה בבית. לא חוו טיולים, לא חוו קשר נורמלי שמתפתח בין ילדים, במשך זמן רב ועכשיו, שנייה לפני הגיוס, שבפירוש הם יסכנו בו את חייהם, לא נותנים להם לצאת לטיול? ולא מטעמי בטיחות, חלילה, אלא מטעמים פוליטיים, שלא קשורים אליהם ומתרחשים כמעט בכל שנה. כל הכבוד להורים!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר