הציוד של הנרקומנים שהושלך על ידי הדיירים
הציוד של הנרקומנים שהושלך על ידי הדיירים

שוב: נרקומנים השתלטו על חלל בבניין מגורים בקרית אליעזר

לפני כשנה אזרו דיירי שדרות רוטשילד 24 אומץ, ולאחר שפניותיהם לרשויות לא הועילו הם פינו מחלל ריק שמתחת לבניין ציוד של נרקומנים שהשתלטו על המקום. לאחרונה חזרו הפולשים, והדיירים הזועמים פינו שוב את הציוד. "לא התקשרנו למשטרה ולעירייה כי אנחנו כבר למודי ניסיון", אומרת אחת מהשכנות, "זה משהו נורא"

פורסם בתאריך: 7.8.23 09:58

דיירי הבניין בשדרות רוטשילד 24 בקרית אליעזר כבר חשבו שהם נפטרו מהנרקומנים שפלשו אל החלל הריק שמתחת לבניין, אך השבוע התברר כי אלה חזרו למקום והשתלטו עליו שוב.

בספטמבר אשתקד התעוררו הדיירים לעשן ולריח של שריפה. בסיור בחלקו האחורי של הבניין הם גילו כי בחלל שמתחת למבנה התנחלו נרקומנים, ואחד מהשכנים שזחל לשם מצא מזרקים, ציוד להכנת מנות סם ומזרונים. לאחר שכל פניותיהם לרשויות לא הועילו פינו הדיירים את הציוד שהוכנס לשם וזרקו אותו לפח, בתקווה שהמעשה יבהיר לפולשים את המסר שהם אינם רצויים ושיעזבו את המקום.

 

 

בשבוע שעבר ראה אחד מהשכנים אדם לא מוכר יוצא מבעד לדלת הקטנה של החלל שמתחת לבניין, והתעורר אצלו החשד שנרקומנים השתלטו שוב על המקום. אתמול (ראשון) יצאו הדיירים פעם נוספת לסיור בחלקו האחורי של המבנה וראו מזרונים, כריות וציוד רב. הם השליכו את הציוד ואף התקינו מנעול לדלת, בתקווה שהפולשים לא ישובו עוד.

"הבן שלי ואני התחלנו להריח ריח מוזר של שריפה מתחת לבניין, אז אמרתי לו שנרד למטה", מספרת אחת מדיירות הבניין, "הארנו עם הפנס וראינו שלושה מזרונים, כריות, שמן ובקבוקי שתייה. פחדנו שהמקום יהפוך שוב למאורת סמים, אז הוצאנו משם את כל הציוד ושמנו מנעול על הדלת. לא התקשרנו לא למשטרה ולא לעיריית חיפה כי אנחנו כבר למודי ניסיון. הפולשים מגיעים לכאן רק בלילה, והם לא מוותרים. זה משהו נורא, אי אפשר להיפטר מהם. אנחנו מקווים שהפעם זה באמת יסתיים".

 

הציוד של הנרקומנים שהושלך על ידי הדיירים

הציוד של הנרקומנים שהושלך על ידי הדיירים

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. להסיע לעיר הגדולה

    לאסוף אותם בטנדרים ולהסיע לתל אביב. חינם על חשבון העירייה. תל אביב העשירה תוכל לשקם אותם.

  2. תושב קריית אליעזר

    איפה המשטרה? אני לא מבין התושבים צריכים לפעול בעצמם? אין חוק בישראל?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר