החוברת שהופצה בנוה שאנן (צילום: חגית הורנשטיין)
החוברת שהופצה בנוה שאנן (צילום: חגית הורנשטיין)

לא רק בנוה שאנן: החוברת נגד הלהט"ב הופצה בכרמל

חוברת השטנה שכותרתה היא "שנים עשר שיקולים של הציבור הדתי לגבי אג'נדת הלהט"ב", אשר הופצה לפני פחות מחודשיים בנוה שאנן, חולקה אתמול בתיבות דואר ברחוב מרגלית. תושבת הרחוב: "מי שמפיץ את החוברת הזו צריך לשבת בכלא". המועמד לראשות העיר יוסי שלום מתכוון להגיש תלונה למשטרה

פורסם בתאריך: 5.10.23 07:55

זוכרים את החוברת המזעזעת שהופצה לפני פחות מחודשיים בנוה שאנן ושכותרתה היתה "שנים עשר שיקולים של הציבור הדתי לגבי אג'נדת הלהט"ב"? אתמול (רביעי) הופצה אותה החוברת בתיבות דואר ברחוב מרגלית, למורת רוחם של דיירי הרחוב.

החוברת עמוסה בנימוקים דתיים, ברפרנסים לשואה ולאדולף היטלר, ובציטוטים מהמקורות וממחקרים רפואיים שנועדו להסביר למה להט"ב זה מתכון לאסון ולמה צריך להוציא את הקהילה אל מחוץ לחוק.

גלי עשת בזק, אשת חינוך ודוברת קבוצת מחאת העם חיפה, נשארה המומה כשאחד מהשכנים בבניין שבו היא מתגוררת הראה לה את החוברת ואמר שכדאי לה להציץ גם בתיבת הדואר שלה.

עשת בזק: "אני מתגוררת בשכונה חילונית על הכרמל, ומצאתי בתיבת הדואר שלי חוברת שמפיצה שנאה כלפי אוכלוסיית הלהט"ב, בטענות שהם גרמו לתנועה הנאצית לעלות ולשואה לפרוץ. להט"בים, כך לפי כותבי החוברת הזוועתית הזו, מקבלים עונש מאלוהים בדמות מחלות מין ואיידס על כך שהם כופרים באלוהים. מי שעושה את זה מסית לאלימות. הוא גורם לאוכלוסייה שלמה, שגם ככה קשה לה מאוד בחיים, שיהיה לה עוד יותר קשה, ואנחנו מכירים את הנתונים שלפיהם זוהי אוכלוסייה שיש בה הרבה יותר מחשבות אובדניות וניסיונות אובדניים. מי שמפיץ את החוברת הזו צריך לשבת בכלא. המשטרה צריכה לחקור מי מפיץ את זה".

את מתכוונת להגיש תלונה במשטרה?

"ברור. אני יודעת שגם לאחר החשיפה ב'כלבו – חיפה והקריות' הוגשה תלונה במשטרה ולא נעשה דבר וחצי דבר, לפחות לא שאנחנו כאזרחים יודעים מה עלה בגורל התלונה ואם בכלל חקרו את העניין. הראיה לכך היא שהם עושים זאת שוב, והפעם במוקד חילוני. מפיצי החוברת הזו הם אנשים מטורללים. לחלק את החוברת הזו ברחוב שבו מתגוררת אוכלוסייה דתית זה יותר גרוע בעיני, זה פשע עוד יותר גדול, כי שם אין מי שיסביר לילדים שבעצם הם בסדר. פה עוד יש להם אוזן קשבת".

 

 

החוברת נפתחת בדברי הסבר ולפיהם "אחד מהטיעונים השנויים במחלוקת ביותר בעולמנו כיום הוא הקרב על הענקת לגיטימציה לאג'נדת קהילת הלהט"ב בחברה, שכבר היתה מחוץ לחוק. נכון למרץ 2023, 67 מדינות עדיין מפלילות פעילות הומוסקסואלית כמעשה פשע ו-11 מדינות ממשיכות לגזור עליה עונש מוות. בשנת 1988, תחת התנגדות רבה, בית המשפט העליון בישראל ביטל את הפללת ההומוסקסואליות. בשנים האחרונות פעילות זו זכתה לתמיכה חוקית, לחסות, לקידום, לקבלת לגיטימציה, לפרסום ואף לשדולה מטעמה בכנסת. בתי ספר רבים כיום נדרשים להחדיר לילדים תעמולה להט"בית בידי פעילי התנועה. רבים החלו לתמוה אם הומוסקסואליות היא עניין של בחירה אישית, תוצאה של השפעה או סממן לחברה 'מתקדמת'".

לפי כותבי החוברת, יש כמה סיבות להוצאת הלהט"ב אל מחוץ לחוק, ואחת מהן היא ש"ישראל היא מדינה יהודית הבנויה על הבטחות שנתן אלוהים לאבותינו בכתובים. לימוד התנ"ך ושמירה על הנחיות הלהט"ב בבתי הספר שלנו אינם רק בלתי תואמים, אלא מנוגדים זה לזה באופן ישיר. דברים שבדור הקודם נחשבו פליליים בקרב מבוגרים הפכו לתעמולה חינוכית מחייבת עבור ילדינו. למרות שנפילתן של אימפריות ואומות רבות נגרמה כתוצאה מפריצות הקשורה לנוהגים הללו, ההיסטוריה חוזרת על עצמה, אבל כיום בקנה מידה עולמי. אחת מהמטרות של האג'נדה של האו"ם לשנת 2030 היא לקדם תעמולה להט"בית בכל בית ספר ציבורי בכל מדינה בעולם. מטרת האג'נדה של האו"ם לשוויון מגדרי היא חברה עולמית 'מכילה' עבור כל הלהט"בים, כשאף אחד לא נשאר מאחור".

לטענתם, הנשארים מאחור "הם בעלי ההשקפה המסורתית של נישואים בין גבר אחד לאשה אחת. ההשלכות עליהם יהיו אובדן החירות האישית וזכויותיהם הדמוקרטיות, עד כדי שלילת חופש הביטוי שלהם. המטרות הסופיות של תנועת הלהט"ב אינן רק הכלה וקבלה, אלא עליונות תרבותית ופוליטית מוחלטת, כפי שהיה באימפריות היוונית והרומית ובגרמניה הנאצית".

חבר מועצת העיר ויו"ר רשימת יש עתיד וצעירי חיפה יוסי שלום, אשר מתמודד על ראשות העיר ושימש בעבר מחזיק תיק הגאווה בעיריית חיפה: "אני מזועזע עמוקות מהחוברת ההומופובית שהופצה ברחבי העיר, ולא בפעם הראשונה. לפני כחודש אותה חוברת הופצה בנוה שאנן ואתמול היא הופצה שוב. השימוש הציני והמזלזל בזכר השואה בשביל להפיץ מסר הומופובי ומלא שנאה הוא לא פחות מאשר הסתה בוטה לאלימות. כמי שמשתייך לקהילת הלהט"ב, הפחד מהאלימות שחברי הקהילה חווים בכל יום אינו זר לי, ואני מפציר במשטרת ישראל למצוא ולחקור את האחראים על הפצת החוברת ולמצות עמם את הדין. חיפה היא עיר ליברלית, עיר של כולם. אין מקום למקרים של הפגנת שנאה והומופוביה. כראש העיר אנהיג מדיניות לאור ערכים דמוקרטיים, ליברליים ושוויוניים".

הבוקר מתכוון שלום להגיש תלונה במשטרה.

 

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. גדי

    וזו הסיבה שעזבתי את עולם התורה (למדתי בבית ספר חרדי),
    * צביעות.
    * שנאת חינם (שנאת האחר וביזויו זו מצווה).
    * חיי פרזיטיות (להיות רשום כלומד ישיבה או כולל בשביל קצבה אבל בפועל לשבת על הברזלים ולהיות "חרד"ק" זו לא יהדות! זו בטלה בחסות הרבה)

    מגיל גן, ילד דתי / חרדי עובר שטיפת מוח שכול מי שמחזיק בדעות / אורך חיים שונה משלו הוא גוי ולא יהודי, ובעיקר שהילד האחר הוא נחות ממנו- רוחנית ותרבותית, וכול יעודו של החילוני והגוי זה לתת שרות ללומד התורה הצדיק והחסוד- וחיי העוני? זה "העונש שהם לקחו על עצמם בשביל לנקות עוונות של אחרים",

    עפ"י חוקי מדינת ישראל (חוק הכתות) רוב הזרמים והחסידויות כיום בעולם התורה הן כתות עפ"י הספר וההגדרה! (זו לא דעה אישית, תקראו את החוק ותסיקו לבד)

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רגי לפני שמשמיצים את כולם.
    1. יש בשכונה גם דתיים – זו לא שכונה חילונית.
    2. מאיפה אתץ יודעת שדתיים הפיצוא את זה?

    שוה לבדוק לפני

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה ידוע בשם חופש הביטוי ולא שמעתי שם דבר דרמתי מיידי ולא נכון

  4. להעיף את המסיונרים הנוצרים

    זה חוברות של מיסיונרים נוצרים
    הם גם מריצים קמפיין ענק בפרסומות יוטיוב
    למה המדינה לא מעיפה אותם מכאן – בבעיטה??

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר