החוברת שהופצה בנוה שאנן (צילום: חגית הורנשטיין)
החוברת שהופצה בנוה שאנן (צילום: חגית הורנשטיין)

"התרבות הלהט"בית הכינה את הקרקע לשגשוג הנאציזם"

בחוברת מזעזעת שהופצה בנוה שאנן תחת הכותרת "שנים עשר שיקולים של הציבור הדתי לגבי אג'נדת הלהט"ב", מנסים כותביה להסביר למה להט"ב זה מתכון לאסון ולמה צריך להוציא את הקהילה אל מחוץ לחוק. החוברת עמוסה בנימוקים דתיים, ברפרנסים לשואה ולאדולף היטלר ובציטוטים מהמקורות וממחקרים

פורסם בתאריך: 16.8.23 12:21

אם לא די בקיטוב ובהסתה המשתוללים בחודשים האחרונים במדינה, הבוקר (רביעי) התעוררו תושבי רחוב ברל כצנלסון בנוה שאנן וגילו כי באישון לילה הפיצו אלמונים בתיבות הדואר שלהם חוברת בת 28 עמודים שכותרתה היא "שנים עשר שיקולים של הציבור הדתי לגבי אג'נדת הלהט"ב". החוברת עמוסה בנימוקים דתיים, ברפרנסים לשואה ולאדולף היטלר, ובציטוטים מהמקורות וממחקרים רפואיים כדי להסביר למה להט"ב זה מתכון לאסון ולמה צריך להוציא את הקהילה אל מחוץ לחוק.

"אחד מהטיעונים השנויים במחלוקת ביותר בעולמנו כיום הוא הקרב על הענקת לגיטימציה לאג'נדת קהילת הלהט"ב בחברה, שכבר היתה מחוץ לחוק", נפתחת החוברת בדברי הסבר, "נכון למרץ 2023, 67 מדינות עדיין מפלילות פעילות הומוסקסואלית כמעשה פשע ו-11 מדינות ממשיכות לגזור עליה עונש מוות. בשנת 1988, תחת התנגדות רבה, בית המשפט העליון בישראל ביטל את הפללת ההומוסקסואליות. בשנים האחרונות פעילות זו זכתה לתמיכה חוקית, לחסות, לקידום, לקבלת לגיטימציה, לפרסום ואף לשדולה מטעמה בכנסת. בתי ספר רבים כיום נדרשים להחדיר לילדים תעמולה להט"בית בידי פעילי התנועה. רבים החלו לתמוה אם הומוסקסואליות היא עניין של בחירה אישית, תוצאה של השפעה או סממן לחברה 'מתקדמת'".

בהמשך מובאים ציטוטים מספרו של סמואל איגרא – "הפריצות הלאומית של גרמניה" – אשר "מתעד את עלייתה של התרבות הלהט"בית שהכינה את הקרקע לשגשוג הנאציזם. בספר הוא מצטט מהנציב הנס פון טרסקו, ראש תחנה מיוחדת של המחלקה הפלילית במשטרת ברלין בשנים 1919-1905". ציטוט נוסף הוא של לייבלי ואברמס שתיעדו בספרם "צלב הקרס הוורוד" כי "ההומוסקסואליות היתה מושרשת בהקמת המפלגה הנאצית ותפקידי מנהיגות הוענקו לאלה שקיימו נהגים הומוסקסואליים". ועוד אחד של הנס בליהר אשר בספרו "הוונדרפוגל (תנועת נוער) הגרמני" הוא "מגן באופן לא מתנצל על מעשי סדום בבנים צעירים על ידי גברים מבוגרים כבסיס לתנועת הנוער הגרמנית".

לדעתם של כותבי החוברת שהופצה הלילה "רבים הטילו את האשמה על אלוהים שאפשר לזוועות השואה להתממש. עם זאת, העובדות מראות שלפני 1933 פעילות הומוסקסואלית היתה בלתי חוקית בגרמניה, אך לאחר ההשתלטות הנאצית החוקים הללו שונו. נאמר בעבר שאם החוקים הללו היו נאכפים בגרמניה, השואה לא היתה מתרחשת".

 

עמוד מתוך החוברת

עמוד מתוך החוברת

 

פרק אחר בחוברת מדבר על "מעשה סדום", שהוא "מונח נרדף להומוסקסואליות, מיוחס לעיר העתיקה סדום שליד ים המלח הידועה לשמצה בנוהג זה. אחיינו של אברהם, לוט, בחר לעבור לנפת סדום בעקבות שטחי המרעה השופעים שם כדי לקיים את עדרי הצאן והבקר שלו. התעללות מינית, אונס וכפייה אכזרית השתוללו ללא תקנה כדרך נוהג, וצעקת הייסורים עלתה לפני אלוהים". בהמשך מתואר כי ה' מלווה בשני מלאכים ביקר את אברהם שהתגורר בחברון והודיע לו על הכוונה להחריב את סדום. אברהם הציע, כדי לא להחריב גם צדיקים עם הרשעים, שאם יימצאו עשרה צדיקים, משפט אלוהים לא יתממש. אלוהים, כך לפי החוברת, קיבל את הצעתו ושלח שני מלאכים לסדום. לוט הכריח אותם ללון בביתו ולא שעה לאנשי העיר שביקשו מהאורחים לצאת אליהם. "היות ולוט לא שיתף פעולה עם אנשי סדום בכך שלא הוציא אליהם את אורחיו לאונס קבוצתי", נכתב, "בני סדום דרשו לבצע בו את מעלליהם במקומם. כאשר המלאכים משכו את לוט פנימה אל הבית, הם סיפרו לו על שליחותם להחריב את העיר והפצירו בו להימלט". 

 

 

כפי שנכתב בספר בראשית, ה' המטיר על סדום ועל עמורה גופרית ואש, והערים נהרסו כליל. ההסבר לעונש הכבד, כך לפי החוברת, הוא: "אין עדות לתרבות אחרת שהנלהבות לנוהג הזה היתה כה מושרשת ביסודותיה. מעשי סדום היו אמנם גם בתרבויות רבות אחרות, אך הם הבשילו לחטא שהביא לחורבן טוטאלי על החברה מבפנים, כאשר הם נהיו נוהג פומבי וקיבלו לגיטימציה נלהבת מההנהגה. כאשר אלוהים השמיד את סדום ועמורה, הכתוב מתעד כי צעירים ומבוגרים כאחד היו מעורבים במאוויים ובמעשים המגונים האלה. במשך שנים האו"ם פועל למען זכויות ההומוסקסואלים ולדחיפת הלגיטימציה להומוסקסואליות בבתי הספר. כנגזרת ישירה מכך, כותרות חדשות חשפו לאחרונה מסמכים של האו"ם המבקשים לשנות את חוקי גיל מתן ההסכמה לפעילות מינית שיעניקו זכויות ולגיטימציה לפדופיליה הומוסקסואלית. בהודעה לעיתונות של האו"ם מז'נבה שפורסמה ב-21 ביוני 2023 נקבע כי זכויות להט"ב מבטלות את חופש הדת".

לפי כותבי החוברת, סיבה נוספת לכך שיש להוציא את הלהט"ב אל מחוץ לחוק היא ש"ישראל היא מדינה יהודית הבנויה על הבטחות שנתן אלוהים לאבותינו בכתובים. לימוד התנ"ך ושמירה על הנחיות הלהט"ב בבתי הספר שלנו אינם רק בלתי תואמים, אלא מנוגדים זה לזה באופן ישיר. דברים שבדור הקודם נחשבו פליליים בקרב מבוגרים הפכו לתעמולה חינוכית מחייבת עבור ילדינו. למרות שנפילתן של אימפריות ואומות רבות נגרמה כתוצאה מפריצות הקשורה לנהגים הללו, ההיסטוריה חוזרת על עצמה, אבל כיום בקנה מידה עולמי. אחת מהמטרות של האג'נדה של האו"ם לשנת 2030 היא לקדם תעמולה להט"בית בכל בית ספר ציבורי בכל מדינה בעולם. מטרת האג'נדה של האו"ם לשוויון מגדרי היא חברה עולמית 'מכילה' עבור כל הלהט"בים, כשאף אחד לא נשאר מאחור".

לטענתם, הנשארים מאחור, או ליתר דיוק אלו שלא נמנים עם חברה נאורה שכזו, "הם בעלי ההשקפה המסורתית של נישואים בין גבר אחד לאשה אחת. ההשלכות עליהם יהיו אובדן החירות האישית וזכויותיהם הדמוקרטיות, עד כדי שלילת חופש הביטוי שלהם. המטרות הסופיות של תנועת הלהט"ב אינן רק הכלה וקבלה, אלא עליונות תרבותית ופוליטית מוחלטת, כפי שהיה באימפריות היוונית והרומית ובגרמניה הנאצית".

פרק נוסף בחוברת עוסק באדם שנברא בצלמו של אלוהים והוא זה "שברא אותנו בהבחנה מגדרית בעת ההתעברות. זה עשרות שנים שאנו תחת מתקפה תעמולתית המכתיבה לנו שהומוסקסואליות היא תוצאה גנטית ושה-DNA של האדם קובע את המשיכה המינית". המסקנות, שמגובות בדוגמה למחקר, הן אותן המסקנות – "הומואים לא נולדו כך" ו"אין גן הומו". אבל כן יש, כך "על פי כתבי הקודש, יום הדין הממשמש ובא, בוא יבוא אל העולם בתקופת הצרה הגדולה בת שבע השנים, שבה יותר ממחצית העולם תמות".

אך יש חדשות טובות – ההבטחה לסליחת חטאים, לרחמים ולישועה לכל מי שמבקש. בחוברת מתוארים "שלבי ההתדרדרות שיוליכו את האדם ואת החברה אל דרך סוטה ומעוותת המעוררת את זעמו ואת משפטו של אלוהים עליהם – היעדר יראת שמים, מחשבות הבל, בורות, עבודת אלילים, הפקרות מוסרית, תורות שקר, חילול כבוד האלוהים, יחסי בלתי טבעיים – הומוסקסואליות, והלכי רוח מגונים. חטא ההומוסקסואליות משיב להם בגופם את הגמול הראוי למעשיהם, כגון מחלות מין, איידס וכו'. רבים בימינו מבקשים לצייר את קהילת הלהט"ב כחברה אוהבת, שוחרת שלום וסובלנית, כשלמעשה היא מתדרדרת להלך רוח מאיים, כפייתי, אלים, סורר וחסר בושה, והיא גם שמה בני נוער וילדים למטרה למזימותיה באופן אגרסיבי".

בהמשך נכתב: "חוברת זו אינה מסר של שנאה אלא של דאגה ואהבה המזהיר את עמנו האהוב מההשלכות בהווה ובנצח שיבוא, אם הם ימשיכו להתעלם מדבר אלוהים. כדי להתחיל מחדש, על כל אדם להבין שהחטא שלו עוין את אלוהים. אלוהים נתן לכל אדם מצפון מוסרי כדי שנדע, בין אם שנכיר בכך או לא, שחטאנו לו, ואלוהים קורא לכל אדם להכיר ולהודות בחטאו".

חבר מועצת העיר תבור להט (מר"צ), לשעבר מחזיק תיק הגאווה בעיריית חיפה: "המסרים של הממשלה המסוכנת והחשוכה מחלחלים ומרימים את ראשם. אני מזועזע שאני וכל חבריי לקהילה צריכים עוד להגיב, לגנות ולהדוף דברים כל כך מזעזעים כמו החוברת הזו, שמלאה בשקרים, בסילופי היסטוריה ומדע, בהסתה ובשנאה. אזרחי מדינת ישראל בכלל והחיפאים בפרט צריכים לבחור בין מדינה חשוכה, משיחית ודיקטטורית ששמה עצמה באותו המקום עם מדינות אפלות, או שישראל בוחרת בדמוקרטיה, בחופש, בשוויון ובליברליזם לצד מדינות העולם המפותחות והמתוקנות. לא בכדי אין אף קרדיט על החוברת הדוחה הזאת, ואף גוף, ארגון או אדם לא עומדים מאחוריה. הקהילה לא תרכין את ראשה למסרים החשוכים והשטניים הללו. ניאבק בהם ונילחם בהם. אני מצפה מכל מי שחיפה חשובה לו לגנות את הדברים המזעזעים והחשוכים הללו".

מנכ״ל האגודה למען הלהט"ב רן שלהבי: "זו התרת דם והסתה פרועה שחצתה כל גבול. בכל יום אנחנו עדים למקרים להט"בופוביים נוספים, ונראה שרוח המפקד הנושבת מהממשלה מחלחלת אל השטח יותר מתמיד. מול השנאה והלהט"בופוביה נעמוד ביחד, נמשיך להאיר את אור הגאווה והסובלנות ולא נאפשר לחושך להשתלט על ישראל. אני קורא לראש העיר חיפה עינת קליש רותם לגנות את פשע השנאה המזעזע ולמצות את הדין עם המסיתים".

 

עמוד מתוך החוברת

עמוד מתוך החוברת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

15 תגובות
  1. גילה

    נוה שאנן, שכונת ילדותי הנחמדה והישראלית הולכת והופכת יותר ויותר למעוז של פשיזם חולני וגזעני בשם הדת.
    אישית נתקלתי בכך בשנת 2018 כשפלקט בחירות עם תמונתי הושחת. שני הגברים שהיו בו נשארו ללא פגע.
    זה קרה היום, בשכונת נוה שאנן בחיפה, קיבלו תושבי רחוב ברל את החוברת המזעזעת והמסיתה הזו.
    להזכיר, זוהי השכונה ליד הספריה הציבורית בה עבדה הספרנית ששמה על שולחן עבודתה דגלון גאוה ו עינת קליש רותם – ראש העיר חיפה הורתה להסיר, לא חזרה בה למרות הוראת היועמ"ש לממשלה וגם לא גינתה את מצעד "המשפחה הנורמלית" שנערך בשכונה.

    פלא שגדל לנו כאן באין מפריע מחנה מטורף ושונא, המפיץ הסתה גזענית ומשווה את הלהטב"ק לתהליכים של גרמניה הנאצית?

  2. גילה, הדר

    חבל שבמועצת העיר אין אף נציג לקהילה הגאה שיכול היה להגיש שאילתא בנושא.

  3. התאכזבתי מהכתבה

    הכתבה הזו מאוד מאכזבת כי הכותבת רק מצטטת כל הזמן מהחוברת ולא סותרת או מבקרת כלל את הכתוב ע"י עובדות ומחקרים מהימנים. ובכלל, הכתיבה לוקה בחסר והציטוטים ממש לא עומדים בנוהל ציטוט.

  4. לאמור את האמת

    עם השנים, היהדות היפה הפכה להיות כת רודפת בצע, קיצונית ללא היגיון, פולחן אישיות מהווה חלק מהכת הזאת, מלאת סממנים של לבוש והתנהלות. זאת לא היהדות היפה שהכרנו.

  5. אייל

    אלו השותפים של קליש עציוני ויהב.
    בגלל זה חייבים לבחור במועמד שלא מתבייש לייצג את המגזר החילוני הציוני – אביהו האן.
    היחיד שלא יתקפל ולא יתרפס בפני החרדים.

  6. גועל נפש

    את מדברת על הסתה גברת כתבת? עשית את ההסתה הכי גדולה כרגע כשפירסמת את הכתבה ההזויה הזאת והשקעת עוד.. צביעות אחת גדולה והכל בשם "הצדק". את הרבה יותר גרועה ממפיצי החוברת כי את עשית אחלה הפצה וחסכת מלא עבודה למו"ל אבל אני "בטוח" שכוונותייך היו טהורות ולא התכוונת להסית נגד הדת חלילה וחס

  7. גועל נפש

    אפילו לא צריך להיות דתי בשביל לזהות שהחוברת נכתבה על-ידי שמאלן עוכר ישראל. רק מה שהם לא יודעים זה שעם שקרים לא משיגים שום דבר טוב. א' כל דתי אמיתי לא יעשה את זה זאת לא הדרך. ב. הרמת כתיבה שם נמוכה מאוד אחרי שתי שורות הבנתי שזה קשקוש.. ארמגדון?! מי משתמש במושגים כאלו בדת? חוץ מזה שזה לא נכון..

  8. רונבא

    אם מעשי סדום בבנים צעירים על ידי גברים מבוגרים הוא בסיס לתנועת נוער – אז רוב הכוללים הולכים להיות תנועה נאצית…..

  9. רוני גל

    כתבה פייק
    זו חוברת מסיונרית נוצרית !!! לא דתית יהודית חס וחלילה
    למה לעורר שנאה כשאפילו אין על מה?

  10. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה אתם לא מציינים שמדובר בחוברת שהופצה על ידי מיסיונרים נוצרים? אחר כך אתם מדברים על הסתה. אתם המסיתים הכי גדולים. בושה! בושה! בושה!

  11. שושי מטרומפלדור

    הכל קשקוש, לא היה ולא נברא. נסיון עלוב של גורמים פוליטיים "צעירים" בעיר להתסיס ולחרר ולקושש כמה קולות על חשבון נוה שאנן השקטה שלנו. לא ניתן יד לזה ואל תאמינו לכל שלשול שהקיצוניים אנרכיסטים מהקומונות בהדר שחיים על חשבוננו מנסים להכניס לשטיפת מוח שלכם בושה בושה בושה הם הבושה

  12. שי

    חוברת של המסיון הנוצרי. בושה לעיתון כולבו על הכתבה המסיתה.. מסיתים נמאסתם!!!!

  13. אביב

    רואים שזו חוברת של המיסיון. ביהדות אין שימוש במושג "ארמגדון" בעוד שבדוקטורינה הנוצרית הוא תופס מקום מרכזי.

    גם הסגנון ורמת הכתיבה אופייניים למיסיון, למרות שכנראה (לא הגיעה לידי חוברת אז לא יכול לומר בפה מלא) לא מזדהים בפירוש.

  14. הר מגידו

    תואם לארמגדון.. עיוורון בורות ושקרים *לא* יועילו ומעולם לא הועילו..

    בכל אופן קשה להתעלם מהחריצות והיסודיות של המפרסמים (להבדיל) אפילו אם מדובר בסה"כ בסיכום קל של האמונה המשיחית בנושא זה.

    החושך במדינה כ"כ בולט עכשיו..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר