המטרונית (צילום: RnDmS/depositphotos.com)
המטרונית (צילום: RnDmS/depositphotos.com)

השביתה בוטלה – המטרונית תפעל כסדרה

איגוד ועדי התחבורה בארגון כוח לעובדים הודיע על דחייתה של שביתת נהגי סופרבוס שתוכננה להתקיים היום. המשמעות היא שתנועת המטרוניות בחיפה תפעל כסדרה. מהאיגוד נמסר: "אף אחד לא שש לשבות. לאור התקדמות מסוימת במשא ומתן הסכמנו לדחות את השביתה"

פורסם בתאריך: 11.12.23 07:03

נדחתה שביתת נהגי סופרבוס שתוכננה להתקיים היום (שני), ולפיכך תנועת המטרוניות בחיפה תפעל כסדרה – כך הודיע איגוד ועדי התחבורה בארגון כוח לעובדים.

כזכור, ביום ראשון שעבר הודיע איגוד ועדי התחבורה על השבתה של פעילות האוטובוסים בחברת סופרבוס בשני מועדים – יום רביעי שעבר והיום בשעות 13:00-10:00. אלא שכעבור יומיים ביטל האיגוד את השביתה שתוכננה ליום רביעי ומסר כי הוא נענה לבקשת הממונה האזורית על יחסי עבודה במשרד העבודה עו"ד ליבקה חלבי חסון ומשהה את השביתה. היום כאמור יפעלו האוטובוסים כסדרם, ומחר יתחדשו שיחות המשא ומתן בין כוח לעובדים להנהלת החברה.

מאיגוד ועדי התחבורה נמסר: "אף אחד לא שש לשבות. לאור התקדמות מסוימת במשא ומתן הסכמנו לדחות את השביתה. בכל מקרה, לא נאפשר ניצול ציני של המלחמה לפגיעה בעובדים".

ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים איתי כהן: "אנו ממשיכים בשיחות משא ומתן אינטנסיביות, ונענינו לבקשתה של עו"ד חלבי חסון לדחות את השביתה. נמשיך להפוך כל אבן בדרך לפתרון, אך לא נתפשר על קבלת הכספים שמגיעים לנהגים ממשרד התחבורה ועל הפסקת ההתעמרות בנהגים באמצעות סידורי העבודה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר