הידיעה עם תמונתו של גרי קורן
הידיעה עם תמונתו של גרי קורן

קורן: "זה פייק פלסטיני, אני בריא ושלם"

בשעות האחרונות מופצת ידיעה ברשתות החברתיות הערביות ולפיה "הצלף בעל הדרגה הגבוהה ביותר של ישראל נהרג בג'בליה", ואליה מצורפת תמונתו של חבר מועצת העיר לשעבר גרי קורן. קורן, שנמצא כבר יותר מ-200 יום במילואים בגזרת לבנון: "כך עובדת תעשיית השקר הפלסטינית"

פורסם בתאריך: 19.5.24 14:42

חבר מועצת העיר לשעבר גרי קורן מצא את עצמו במרכזה של ידיעה מרעישה שהופכת ויראלית ברשתות החברתיות – מבלי שהתכוון.

בשעות האחרונות מופצת ידיעה ברשתות החברתיות הערביות ולפיה "הצלף בעל הדרגה הגבוהה ביותר של ישראל, אדור כהן, נהרג בג'בליה בצפון הרצועה". אלא שבאופן מפתיע, לידיעה מצורפת תמונתו של חייל מוסתר פנים שהוא לא אחר מאשר קורן, כאשר גולשים תומכי טרור מפיצים אותה בשמחה בצירוף תגובות צהלה. קורן, שנמצא כבר יותר מ-200 יום במילואים בגזרת לבנון, קיבל כבר עשרות שיחות טלפון מחברים מודאגים.

 

 

כזכור, קורן היה מהסמנים הימניים הבולטים במועצת העיר הקודמת. הוא התנגח לא פעם ביו"ר סיעת חד"ש רג'א זעאתרה ובחברת המועצה שהירה שלבי, ובשל כך הגישו זעאתרה וחד"ש תביעת לשון הרע נגדו. לפני שלושה שבועות פסק בית המשפט בנושא וחייב את קורן לשלם פיצויים בסך של 70,000 שקל. לאחר פרסום פסק הדין פתח קורן במסע גיוס תרומות המוני כדי לממן ערעור שבכוונתו להגיש לבית המשפט המחוזי.

קורן: "כבר הרגו אותי פעמיים ברשתות הפלסטיניות. איזה ביזיון. הרבה חברים, גם מהצבא וגם מהאזרחות, שלחו לי את זה, והסברתי לכולם שאני בסדר, שאני במילואים, שאני חי ושהכל טוב. אני נמצא בפעילות מבצעית בחזית לבנון. הצלחתי להוריד כמה פוסטים כאלו באינסטגרם, אבל בטוויטר אי אפשר להוריד וזה הגיע שם למאות אלפי צפיות. זה הזוי. אנשים ממשיכים לשלוח לי הודעות אם אני בסדר ולא מבינים שזה פייק. כך עובדת תעשיית השקר הפלסטינית, זו המחשה נהדרת. פשוט לקחו תמונה רנדומלית שלי והפכו את זה לאייטם שנהרגתי בעזה. אני בריא ושלם וממשיך לעשות את העבודה שלי למרות המלחמה בכל החזיתות".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר