המעבר התת קרקעי לאחר הניקיון
המעבר התת קרקעי לאחר הניקיון

למרות ההתכחשות, העירייה ניקתה את המעבר התת קרקעי

על אף שהתכחשה לבעלותה על המעבר התת קרקעי להולכי רגל בין חוף הים לתחנה המרכזית חוף הכרמל וטענה שהוא באחריותה של חברת רכבת ישראל, בעקבות החשיפה ב"כלבו - חיפה והקריות" ניקתה עיריית חיפה את המעבר

פורסם בתאריך: 29.1.20 11:33

עיריית חיפה ניקתה את המעבר התת קרקעי להולכי רגל בין חוף הים לתחנה המרכזית חוף הכרמל, סמוך לתחנת הרכבת חוף הכרמל, למרות התכחשותה לבעלות על המקום וטענתה שהוא באחריותה של חברת רכבת ישראל.

הניקיון נעשה לאחר שבועות ארוכים שבהם פנה אורן שפירא שעובד בקרבת מקום לעירייה בתלונה על המפגעים, ובעקבות הפרסום ב"כלבו – חיפה והקריות" שחשף הסכם שנחתם בין רשות הנמלים והרכבות (רשנ"ר – שהתפצלה בהמשך לחברת נמלי ישראל ולחברת רכבת ישראל) לעיריית חיפה בשנת 1999, שלפיו המעבר הוא בבעלותה של העירייה. "כלבו – חיפה והקריות" הפנה שאלות בנושא לעירייה שבחרה אז לא להגיב, אך מתברר שהלחץ עזר, ולמרות הכחשת הבעלות שלחה העירייה צוותי ניקוי למקום.

 

המעבר התת קרקעי לאחר הניקיון

המעבר התת קרקעי לאחר הניקיון

 

 

לאחר השלמת הניקוי שלחה העירייה הודעה לשפירא וביקשה את חוות דעתו בשאלה מה ניתן עוד לעשות. בתשובה כתב שפירא לעירייה: "רק לאחר יותר מחודש של פניות חוזרות בוצע ניקיון במנהרת הולכי הרגל בתחנת רכבת חוף הכרמל. המקום עכשיו הוא נקי יותר אבל עדיין מוזנח ולא נעים. על הקירות יש כתובות גרפיטי ועל הרצפה יש כתמים מכל מיני סוגים. זו לא כניסה מכובדת לחיפה, ויש צורך בניקיון או בצביעה יסודיים יותר כדי שהמקום ייתן הרגשה נעימה וביטחון".

שפירא אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "ביקרתי במקום ובאמת נראה שעשו ניקיון מסוים אבל די שטחי. זו עדיין לא כניסה שמכבדת את העיר. אני מקווה שהם ימשיכו לנקות. הם לא עושים זאת רק בשבילי אלא זה צריך להיות אינטרס של העירייה מכיוון שהמקום הוא שער הכניסה לחיפה לבאים ברכבת, וחשוב שהוא יהיה נקי".

תגובת העירייה תפורסם לכשתתקבל.

 

המעבר התת קרקעי לפני הניקיון

המעבר התת קרקעי לפני הניקיון

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. יהב היה מכופף את הנהלת תחנת הרכבת חוף הכרמל על הבירכיים

    היו מלקקים את המעבר הזה עד שינצנץ !!
    אבל שאין לך כח / סמכות / מילה /ניסיון.
    בסוף אתה מתקפל

  2. חיפאית

    לזכותם יאמר: ניקו בעוד מקומות, טיילת שקמונה שהייתה מלאה בבוץ כעת נקייה (נכון ללפני הגשם שהיה ב28.01 בערב).
    אך לצערי: חוץ מהמעבר התת קרקעי בחוף הכרמל, ישנו גם המעבר בבת גלים.. מעבר מפחיד, מסריח, אינו אסתטי, מרצפות שבורות, חדרים שונים מטרידים פתוחים שם.. הרי זבל בסביבתו, בשנתיים בתור חיילת שעברתי שם וגם כיום בתור סטודנטים במרכז, נתקלתי אף לא פעם אף בצואה במעבר..
    יהיה מדהים אם תבדקו את הנושא הזה לעומק ואולי תפעילו לחץ גם לטפל בו.

  3. חיפאי

    צודק לחלוטין, כניסה שלא מכבדת את העיר.
    ניתן לראות בבירור את ההבדלים בין המעבר התת קרקעי. לבין הכניסה התת קרקעית למרכזית החוף הכרמל שמרגישה הרבה יותר מזמינה ובטוחה.

  4. פשוט בזיון של תחנת רכבת

    התחנה כולה מוזנחת
    מנהל התחנה צריך ללכת הביתה
    שלטי פרסומת קרועים זרוקים בצדדים
    התחנה עם זבל שלא נאסף בשולי הפסים
    מרצפות שבורות מנורות שלא עובדות
    רוח פרצים בחורף בלי מקום מסתור
    מביש

  5. חיפאי

    מה עם המנהרה המחברת בין קרית אליעזר לתחנת הרכבת בת גלים?!?!
    ממליץ לכם לבוא ולהזדעזע ממצב המנהרה המחברת בין קרית אליעזר לתחנת הרכבת בת גלים; זוהמה, קירות ותקרה מטונפים, קורי עכביש, מרצפות מטונפות (כבר שחורות מרוב לכלוך), שבורות וחסרות, תאורה שלא עובדת פעמים רבות ובעיקר הרבה הזנחה. פניות חוזרות ונשנות למוקד העירוני לא סייעו וגם לא פנייה לפניות הציבור. הגיעו לנקות בצורה לא יסודית ולא פעלו באמת לשיפור פני המנהרה. בושה וחרפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר