חתירה (צילום: דורון גולן, ג'יני)
חתירה (צילום: דורון גולן, ג'יני)

חנ"י מבקשת למחוק את תביעתה נגד מועדון החתירה

שבוע בלבד לאחר שהגישה תביעה לסלק את מועדון החתירה חיפה ממקומו, חברת נמלי ישראל הגישה היום לבית משפט השלום בעיר בקשה למחיקת כתב התביעה שלה נגד המועדון. הסיבה: הסדר שמתגבש בינה לבין עיריית חיפה

פורסם בתאריך: 29.1.20 13:35

חברת נמלי ישראל (חנ"י) הגישה היום (רביעי) לבית משפט השלום בעיר בקשה למחיקת כתב התביעה שלה נגד מועדון החתירה חיפה, שאותו היא הגישה רק לפני שבוע.

בבקשתה ציינה חנ"י את הנימוקים לבקשת המחיקה, ולפיהם "לאחר הגשת כתב התביעה התגבש הסדר בין התובעת לבין עיריית חיפה (המותנה בקבלת אישורים מהגורמים המוסמכים לכך), אשר עשוי לאפשר למצוא פתרון מוסכם למחלוקת שבין הצדדים, והתובעת התבקשה ואף ניאותה למחוק את התביעה על מנת לאפשר שיח ענייני למציאת פתרון".

כפי שנחשף בשבוע שעבר ב"כלבו – חיפה והקריות", חנ"י הגישה תביעה נגד עמותת מועדון החתירה חיפה בדרישה לפנותה משטח שבבעלות חנ"י במתחם מועדוני השיט בקישון ו"להורות על סילוק ידה של הנתבעת מן המקרקעין, וזאת באמצעות פינויה מהצריף שבו היא מחזיקה, סילוק מהמבנה של כלל המיטלטלין השייכים לה, לרבות הרציף המוליך למים, והשבת החזקה במבנה ובשטח לידיה של התובעת, כאשר הנתבעת מסלקת כל ציוד, ובכלל זה סירות השייכות לה ו/או למי מחבריה ונמצאים במבנה ו/או סמוך לו ו/או במבנה אחר כלשהו המצוי במקרקעין, ככל שיש כאלה, מן הקרקע".

 

 

בבקשתה למחוק את התביעה ביקשה חנ"י מבית המשפט להורות גם על ביטול אגרת בית המשפט שאותו היא שילמה.

יו"ר עמותת מועדון החתירה חיפה מסר בתגובה: "תיארתי לעצמי שזה יגיע לכך כי העירייה תומכת מאוד בעמותה. כולי תקווה שנגיע לעמק השווה. מועדון החתירה קיים כבר משנת 1935, הוא אגודת הספורט היחידה בחיפה שנאלצה להעתיק את מיקומה שלוש פעמים, ולא יעלה על הדעת שיפנו אותה ממקומה בכל פעם שיש גחמה של מישהו".

תגובותיהן של חנ"י ושל העירייה יפורסמו לכשיתקבלו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר