ג'וק בלחמנייה (צילום: רנטה אדמסקי)
ג'וק בלחמנייה (צילום: רנטה אדמסקי)

בוטל צו ההפסקה המינהלי למאפיית דגן

מאפיית דגן בקניון עזריאלי חיפה חזרה לפעול לאחר שבוטל צו ההפסקה המינהלי שהוצא לה על ידי רופא מחוז חיפה במשרד הבריאות פרופ’ שמואל רשפון בעקבות חשיפת "כלבו - חיפה והקריות" על ג'וקים שנמצאו בלחמניות שנקנו בה

פורסם בתאריך: 18.2.20 17:50

צו ההפסקה המינהלי שהוצא למאפיית דגן בקניון עזריאלי חיפה על ידי רופא מחוז חיפה במשרד הבריאות פרופ’ שמואל רשפון בוטל, והמאפייה חזרה לפעול.

במכתב שנשלח לבעלים של המאפייה כתב רשפון: "אני מבטל את הצו לנוכח ממצאי הביקורת שערך במאפייה מפקח לשכת הבריאות המחוזית חיפה ב-17 בפברואר (אתמול; א"ה). בביקורת זו נמצא שתוקנו רוב הליקויים אשר היוו את העילה להוצאת הצו".

כזכור, הצו הוצא למאפיית דגן ב-4 בפברואר לאחר בביקורת שערך במקום מפקח לשכת הבריאות המחוזית חיפה ומצא ליקויים חמורים, ובהם גללי חולדות בכמות גדולה מאוד, עובש רב במקררים, אשפה רבה זרוקה בתוך החללים השונים של המאפייה, עמדות עבודה מלוכלכות מאוד, אחסנה לקויה של מצרכים, ומעופפים רבים על המוצרים.

הביקורת נערכה לאחר שב"כלבו – חיפה והקריות" פורסם סיפורה של רנטה אדמסקי, שגילתה שבעה ג'וקים בלחמניות שנרכשו במאפייה.

 

 

בתגובה לביטול הצו אמר אודי דגן, הבעלים של המאפייה, ל"כלבו – חיפה והקריות": "החליט מי שהחליט לסגור. היו כנראה גם תקלות שלנו והיו דברים שנופחו מעבר לפרופורציות. קיבלנו את ההחלטה של רופא המחוז, סידרנו את מה שהיינו צריכים לסדר, הם עשו ביקורת, התרשמו שהדברים תוקנו וביטלו את הצו. תיקנו את הדברים שהיינו אמורים לתקן, וזה נגמר. התחלנו לעבוד מחדש, וחלק מצוות העובדים הוחלף. הסיפור הזה מאחורינו. חזרנו לפעילות מלאה. המאפייה הזאת קיימת כבר 38 שנה. מהניסיון שלי, היא מהטובות בארץ".

באשר לג'וקים שהתגלו בלחמניות אמר דגן: "תקלות יכולות לקרות. מתקנים ולומדים מהן. לכל אחד קורות תקלות בחיים. אני אפילו לא כועס על הבחורה שהוציאה דברים מפרופורציות. אנחנו מסתכלים קדימה ולא משאירים בלב כעס וטינה".

אדמסקי מסרה בתגובה: "חבל שמשרד הבריאות לא בדק את שאר הסניפים של מאפיית דגן. לאחר פרסום הכתבה ב'כלבו – חיפה והקריות' קיבלתי המון תגובות מלקוחות ומעובדים לשעבר שסיפרו איזו זוועה קיימת בסניפים. אני לא מאמינה שהשמירה על הניקיון תימשך לאורך זמן. אם היחס של הבעלים ימשיך להיות כמו שהיה, המקום שוב יהיה מוזנח. אני חושבת שמשרד הבריאות לא עשה את עבודתו כי מצב הסניפים האחרים הוא דומה. השאלה היא אם הליקויים יימשכו כפי שהתגלה בביקורת הראשונה של משרד הבריאות. ב-4 בפברואר באתי למאפייה וביקשתי מהבעלים להתנצל בפני ילדי על הסכנה שנגרמה לבריאותם בגלל הג'וקים בלחמניות. הוא קרא לי נוכלת ורשלנית. אני וילדי לא קיבלנו עד היום אף מילת התנצלות".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הצווים האלה שווים לת. . כמו כל דבר במדינה הזאת.

  2. אביאל

    תביעה לבית המשפט ושם תסיימו והוא ייתנצל כמו גדול אנע מצטער אבל במאפייה הזו אני כבר לא ייקנה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר