אוהל בידוד (צילום: תומר אפלבאום)
אוהל בידוד (צילום: תומר אפלבאום)

משרד הבריאות: "הוראת הבידוד היא לילדים, לא להורים"

"ההנחיות להישאר בבידוד הן למי שבא במגע עם התיירים", נמסר הבוקר ממשרד הבריאות בתגובה לשאלת "כלבו - חיפה והקריות" כיצד צריך לנהוג המעגל השני של הנחשפים - ההורים, האחים, החברים ומי שבאו במגע עם התלמידים

פורסם בתאריך: 23.2.20 10:55

במה שנראה כניסיון למנוע ככל האפשר בהלה בעקבות גילוי החשיפה לווירוס הקורונה נמסר הבוקר (ראשון) ממשרד הבריאות כי ההנחיה להישאר בבידוד נוגעת לתלמידים בלבד.

בתגובה לשאלת "כלבו – חיפה והקריות" כיצד צריך לנהוג המעגל השני של הורים, אחים, חברים ושאר האנשים שבאו במגע עם ילדי חטיבת הביניים דגן בקרית חיים שנחשפו לתיירים נשאי הווירוס, מסר משרד הבריאוות: "ההנחיות הן למי שבא במגע עם התיירים, ומי שקיבל אותן יודע. ההוראה היא לתלמידים ולא להורים. ההנחיות הן של הלשכות הרלוונטיות כמו קופות החולים ולשכות הבריאות, כלומר הגופים המקצועיים הרפואיים שהנחו את התלמידים בהתאם. הם צריכים להישמע להנחיות הרפואיות".

במקביל נמסר מהקריה הרפואית רמב"ם כי התלמיד שהגיע הבוקר לבית החולים שוחרר בינתיים לביתו. מדוברות רמב"ם נמסר כי בכל יום בשבועות האחרונים מגיעים לבית החולים תושבים שחוזרים ממדינות המזרח הרחוק עם חשד לחשיפה לווירוס והם נבדקים ונשלחים לבידוד ביתי באישור רופא המחוז.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר