ישיבת מנהלי בתי הספר עם הנהלת העירייה (צילום: דוברות עיריית קרית ביאליק)
ישיבת מנהלי בתי הספר עם הנהלת העירייה (צילום: דוברות עיריית קרית ביאליק)

קרית ביאליק: אין קבלת קהל במשרדי העירייה, המתנ"סים ייסגרו

במשרדי עיריית קרית ביאליק לא תתאפשר קבלת קהל, המתנ"סים והספריות ייסגרו, ושירותים כמו פינוי אשפה, ניקיון, המוקד העירוני, טיפול במפגעים, הפיקוח והשיטור העירוניים ישמרו על רציפות תפקודית

פורסם בתאריך: 15.3.20 19:34

ראש העיר קרית ביאליק אלי דוקורסקי כינס היום (ראשון) את מטה החירום העירוני כדי לדון בהיערכות העירונית לנוכח ההנחיות שפורסמו אתמול במאבק בהתפשטות נגיף הקורונה.

דוקורסקי הציג את תמונת המצב לפיה כל מוסדות החינוך בקריה נסגרו, וכך גם הקניונים ומקומות בילוי למעט מרכולים, בתי מרקחת ובתי אוכל שיפעלו על בסיס של משלוחים וטייק אוויי בלבד. כמו כן לא יפעלו אולמות אירועים, חדרי כושר, בריכות שחייה ובתי קולנוע, אירועי התרבות מבוטלים, ומועדוני קשישים ייסגרו. החברה למתנ"סים לא תפעיל חוגים, הספרייה העירונית לא תיפתח, תפילות וטקסים דתיים ייערכו בקבוצות של עד עשרה אנשים, והמועצה הדתית תקיים חופות בנוכחותם של עשרה אנשים בלבד. בהתאם להנחיית המשרד לשירותי דת ייסגרו המקוואות לגברים, בעוד שהמקוואות לנשים ימשיכו לפעול אך יועברו הנחיות לבלניות כיצד להתגונן.

 

 

במשרדי העירייה לא תתקיים קבלת קהל אך יהיה ניתן לפנות לקבלת מענה בטלפון, בדואר אלקטרוני ובדף הפייסבוק העירוני. שירותי העירייה כמו פינוי אשפה, ניקיון, המוקד העירוני, טיפול במפגעים, הפיקוח והשיטור העירוניים ישמרו על רציפות תפקודית.

במהלך היום נפגש דוקורסקי עם מנהלי בתי הספר בקריה ושמע מהם על ההיערכות של מערכת החינוך ללמידה מרחוק.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר