משחק מחשב (צילום: Martha Irvine, AP)
משחק מחשב (צילום: Martha Irvine, AP)

אחרי FIFA 2020, כעת הגיע תור הפורטנייט

בדומה לטורניר FIFA 2020 שנערך בחול המועד פסח, החברה הכלכלית לחיפה וסוני פלייסטיישן יעניקו חסות לטורניר "פורטנייט - השורד המנצח" שייערך ביום העצמאות ושבו ישתתפו המתחרים מבתיהם

פורסם בתאריך: 19.4.20 11:12

החברה הכלכלית לחיפה וסוני פלייסטיישן יעניקו חסות לטורניר "פורטנייט – השורד המנצח" שייערך ביום העצמאות ושבו ישתתפו המתחרים מבתיהם. הטורניר יתקיים ביום רביעי, 29 באפריל, החל בשעה 16:00, ויוכלו להשתתף בו מתחרים מגיל 13 ואילך שמחזיקים בביתם קונסולת משחקים מדגם פלייסטיישן או X-Box. לזוכים בטורניר יוענקו פרסים כמו אוזניות גיימינג ומטען שולחני כפול לידית של פלייסטיישן 4.

בחברה הכלכלית מציינים כי מטרתו של הטורניר היא לאפשר לשוהים בבית בשל הנחיות משרד הבריאות ליהנות משבירת השגרה ולקיים אינטראקציה באופן שמאפשר שמירה על בריאותם.

 

 

סגן ראש העיר דוד עציוני, המשמש יו"ר החברה הכלכלית לחיפה: "לנוכח ההיענות הרבה שהיתה לטורניר 2020 FIFA בחול המועד פסח וכדי לייצר עוד אפשרות לשבור מעט את שגרת הסגר החלטנו לפתוח טורניר משחק מרחוק נוסף. אנחנו שמחים לאפשר לתושבים בעיר הפוגה משמחת כזו ומודים לסוני פלייסטיישן על ההירתמות ועל שיתוף הפעולה".

מנכ"ל החברה הכלכלית אור שחף: "לחברה חשוב לפעול למען העיר גם בתקופות חירום. שמחנו על ההיענות הגבוהה לטורניר FIFA 2020 שקיימנו בחול המועד פסח שאליו נרשמו קרוב ל-1,000 משתתפים ועוד אלפים רבים עקבו אחריו ברשתות החברתיות. אנו שמחים לתרום את חלקנו, לגרום לכמה שיותר תושבים להישאר בבית ולחזק את הרוח החיפאית לקראת יום העצמאות".

 

המודעה לקראת טורניר הפורטנייט ביום העצמאות

המודעה לקראת טורניר הפורטנייט ביום העצמאות

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר