אייל גולן ועומר אדם בהופעה בנמל חיפה (צילום: ורהפטיג ונציאן)
אייל גולן ועומר אדם בהופעה בנמל חיפה (צילום: ורהפטיג ונציאן)

היה שווה? אייל גולן הביא רק 12.7 אחוז רייטינג

משדר יום העצמאות של רשת בכיכובו של אייל גולן, שעורר ביקורות קשות נגד עיריית חיפה וראש העיר עינת קליש רותם בשל השתתפותה של העירייה במימונו, השיג 12.7 אחוזי רייטינג בלבד לעומת 20.7 אחוז שקיבלה התוכנית "לא נפסיק לשיר" של קשת

פורסם בתאריך: 29.4.20 19:49

משדר יום העצמאות של רשת (ערוץ 13) שבו הופיע אייל גולן השיג 12.7 אחוזי רייטינג בלבד. המשדר של רשת, שבו הופיעו גם עומר אדם, נסרין קדרי, מרינה מקסימיליאן בלומין ושלישיית מה קשור, הפסיד בפריים טיים לתוכנית הספיישל של "לא נפסיק לשיר" של קשת, שגרף 20.7 אחוזי רייטינג. המשדר "חוגגים עצמאות" בכאן 11 הסתפק ב-3.9 אחוזי רייטינג.

בימים שלפני המשדר עמדו עיריית חיפה וראש העיר עינת קליש רותם בפני מתקפה קשה על השתתפותה של העירייה במימונו בשל ההופעה של גולן. הביקורות הגיעו הן מבית על ידי נעמה לזימי מסיעת חיים בחיפה של קליש רותם שכתבה כי "גולן הוא קו אדום" ועל ידי חברת הקואליציה תמי ברק, המשמשת יו"ר נעמ"ת במרחב חיפה, שאמרה כי "להביא את אייל גולן להופעה בחיפה זו יריקה בפרצוף של כל הנשים, הנערות והילדות", והן מצדם של ארגוני נשים שאף ערכו הפגנה ברחבת העירייה ומול אולפני רשת.

גורם בהנהלת העירייה אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "התגובות היו נהדרות והתקבלו פידבקים טובים מכל רחבי הארץ, הן מתוך העיר והן מחוצה לה, על המופע המרשים ועל חזות העיר שהשתקפה ממנו. המטרה אשר לשמה התקשרנו בשידור זה הושגה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

21 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הפנימיזים מטריד ומתנהל בעבריינות ביריונית לאור העובדה שהזמר המקסים יצא חף מפשע לאחר משפט !אין צורך במשפט שדה ואם כן התחילו לשפוט עצמם בחטאתכים מול הבורא ויש לכם במה ובשפע …
    בושה לכם עלק פמיניזם ח

  2. יהודי בן הקווקז

    דיי לשנאה פמיניזים הארור.אתן מביישות את הנשים הנורמליות!
    הזמר הגאון והנדיב יצא זכאי!! תניחו לזמר חובבי משפט שדה שכמותכם!

  3. יהודי בן הקווקז

    הפנימיזים מטריד ומתנהל בעבריינות ביריונית לאור העובדה שהזמר המקסים יצא חף מפשע לאחר משפט !אין צורך במשפט שדה ואם כן התחילו לשפוט עצמם בחטאתכים מול הבורא ויש לכם במה ובשפע …
    בושה לכם עלק פמיניזם ח

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ישר כוח לגברת עינת קליש ראש העיר חיפה!
    עמדה בעקשנות חיוביות והפגינה מנהיגות למופת מול רעשי הרקע של פמניסיטיות שוגות בנסיבות מחפירות ואכזריות כלפי זמר מקסים ונפלא אשר לא הורשע בנושא בבית המשפט ויצא זכאי:)
    פמיניזים מטונף ורע בעקבות שאינו מכבד החלטת בית המשפט!

  5. אתי ע.

    אלו שבוכים על הכסף שקיבלו אייל גולן ועומר אדם למופע המדהים שלהם אז זה לא העיריה מימנה אלא רשת. חוץ מזה זה עדיף על כל זמר אחר שהיו מביאים ביום העצמאות הריטינג היה גבוה והרבה נהנו

  6. חיפאי

    לקרוא את התגובות ובייחוד את אלו של הנשים ולהבין שאין מה לעשות – הנשים תמיד יישארו קטנות,מוכות ובורות… עצוב אבל לטמטום יש מחיר.

  7. האחד

    די די ללשון הרע אדם בא לשמח לבב אנוש רקד ושר מנסה לשמח את העם תאמינו לי יכו היה לשבת בבית הוא לא רעב ללחם מחליט לעשות הופעה תנו לאיש קרדיט
    יישר כח אייל גולן והלוואי שתזכה עוד שנים רבות לשמח

  8. האחד

    די די אם הלשון הרע אייל בא לשמח את עם ישראל
    תאמינו לי שלא חסר לא כסף הוא לא רעב ללחם
    אז תנו לו קצת קרדיט הלוואי ויזכה עוד שנים רבות לשיר

  9. מלך ומופע ענקיים

    זה אתם אומרים הרשת אומרת משהו אחר לגמרי
    עצם העניין שאתם מדברים אומרים חי ובועט תמשיכו לדבר .

    נהננו בטירוף המופע שייזכר לכל החיים צפינו מכל שניה נהננו .

    אנחנו יודעים שכואב לכם לפרגן לא מתרגשים מחמוצים

  10. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חשוב לעדכן אתכם
    לליב בסלון אייל גולן היחיד כבש מול יונית לוי אבל עזבו תשארו בשקרים אתם חייבים להיות כאלה אחרת לא יחזיקו אתכם במערכת של שקרים

  11. אבי

    מופרעי הקומנדו נשלחו להגיב על ידי המפקדת העבריינית המורשעת כדי להצדיק עוד החלטה אומללה. זה הזמן לדרוש ממשרד הפנים להעיף אותה מהעירייה ולהקים ועדה קרואה.

  12. א.ד.

    למגיב בני שטיין, נראה שיש לך בעיה בקשב וריכוז ואתה חייב טיפול דחוף: אייל גולן שר בעברית יותר צחה ונכונה משלך ואתה חוזר על עצמך כמו לא יודעת מה ובטוח שהבדיחה שלך מצחיקה. אתה סתם גזען עלוב וכל הטרוניות שלך לא יעזרו כי המוסיקה המזרחית תמשיך להוביל וכמוה הזמרים המזרחיים.

  13. א.ד.

    למגיב אבי, לפעמים עדיף לא להגיב מאשר לצאת האהבל הגדול. אני לא בחרתי בקליש אבל לדעתי היא תיפקדה כמו גדולה ביום העצמאות. מה הקשר בין יום העצמאות לוועדה קרואה …. אמרתי לה שיצאת אהבל גדול שמחפש להכניס מילים גדולות בלי להבין את משמעותן.

  14. אריה

    אייל גולן? ומה עם צבי בשן? לא שמעתם עליו? נכון כי הוא אלמוני וגולן מפורסם ולכן מתלבשים עליו כבר 3 שנים לכל מקום שהוא הולך למרות שנבדק ולא הואשם בדבר על ידי רשויות החוק. ומתלבשים עליו כי אתם מכירים אותו ולכן חושבים שתסכימו להאזין לתאוריות קיצוניות של כאילו "ארגוני נשים" שאומרות כמו בדת וכמו בחברה המוסלמית שלאישה אסור להיות חופשייה ביחסי מין כדי לשמור על כבוד האישה. אלא שבתאוריה המשוגעת הזו לא רוצחים את האישה אלא את הגבר. לא מכסים את גוף האישה ופניה אלא מסרסים את הגבר. אל תיתנו למדינה צדקנית וחשוכה להתפתח פה !!!!

  15. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה הרייטינג כי זה היה ברשת המשעממת שלא יודעת לעשות כלום

  16. אנחנו מזמן לא שם

    טרור פמיניסטי קבוע.. יאללה תתקדמו מהשטויות.
    הציבור הבין מי אתם ומי אתן.

  17. מילי

    אייל היה צריך להופיע לבדדדד בלי כל ההנחיה של לירון והפרסומות… זה הרס את כל הכעיף כל ההפסקות האלה… ממש סיוט

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר