איחוד המחאות בכיכר אונסק"ו במושבה הגרמנית
איחוד המחאות בכיכר אונסק"ו במושבה הגרמנית

"העם נגד המנותקים", פרק ב'

איחוד המחאות מתרחב. במוצ"ש יתקיימו ארבע צעדות שיסתיימו בהפגנה גדולה בכיכר מאירהוף בקרית אליעזר. אנשי צוותי רפואה ומתמחים יצעדו מבית החולים האיטלקי, נשות חינוך ותלמידים יצעדו מבית הספר עירוני א', עצמאים ובעלי עסקים קטנים יצעדו מסניף ד"ר פיצה, ונשים וחברי ארגוני רווחה יצעדו מהמושבה הגרמנית

פורסם בתאריך: 14.5.20 08:40

בהמשך להפגנה שנערכה לפני כשבועיים בכיכר אונסק"ו במושבה הגרמנית, שבה אוחדו מחאותיהם של השכירים והעצמאים, יתקיימו במוצ"ש הקרוב בקרית אליעזר ארבע צעדות מחאה שבסיומן שוב תיערך הפגנה משותפת, הפעם בכיכר מאירהוף.

ארבע הצעדות יחלו בשעה 20:15. צעדה של אנשי צוותי רפואה ומתמחים תצא מבית החולים האיטלקי בשדרות המגינים, צעדה של נשות חינוך ותלמידים תצא מבית הספר התיכון עירוני א', צעדה של עצמאים ובעלי עסקים קטנים תצא מסניף ד"ר פיצה ברחוב אלנבי 97, וצעדה של נשים וחברי ארגוני רווחה תצא מצומת שדרות בן גוריון-שדרות המגינים.

לדבריהם של מארגני המחאה, מטרתה היא למחות על "התנערותה של הממשלה מאחריותה למיליון מובטלים, למאות אלפי עצמאים שנותרו בלי פרנסה ולכל הנשים נפגעות האלימות שנשארו בלי פתרונות בתקופת הסגר", ולדרוש "שינוי אמיתי וצדק כלכלי וחברתי לכולנו".

 

מפגין מצבא העצמאים

מפגין מצבא העצמאים

 

 

"משבר הקורונה חשף עד כמה לממשלה נוח לזרוק את האזרחים מתחת לגלגלים", אומרים המארגנים, "במשך שנים ייבשה הממשלה את התקציבים של המערכות הציבוריות שאמורות לשרת אותנו. זו בדיוק הסיבה שברגע המשבר בחרה הממשלה לזרוק את כל האחריות עלינו – העצמאים, השכירים, המורים, עובדי המגזר הציבורי ובעלי העסקים הקטנים. אנחנו דורשים תקנים, ציוד, תקציבים ומבנים למערכות הבריאות, החינוך והרווחה, ביטוח כלכלי וזכויות סוציאליות לעצמאים בדיוק כמו לשכירים, משכורות נאותות, תנאי עבודה אנושיים והשקעה אמיתית בבני האדם שמאחורי המספרים".

עוד אומרים המארגנים כי "בהפגנה הקודמת הופתענו ממספר האנשים הגדול שהגיעו למחות ביחד. עמדו שם כולם – יהודים וערבים, חילוניים ודתיים, עצמאים ושכירים, בעלי עסקים, עובדות סוציאליות, מורים, אמנים ועוד. הפעם נהיה רבים יותר וכועסים יותר. מאז המחאה האחרונה עברו כמעט שבועיים ודבר לא השתנה. במוצאי שבת הקרוב נעמוד ביחד שוב כולנו ביחד ולא ניתן להם להפריד בינינו. המחאה הזו היא של כולם – העם נגד המנותקים".

 

מפגינים מתנועת עומדים ביחד

מפגינים מתנועת עומדים ביחד

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חיפאי לא שיכור

    מחאה מגוחכת כאשר צועדים פושטי רגל חסרי כל לצד רופאים שמרוויחים 40 אלף בחודש.

  2. המחאה הלא נכונה

    המתמחים בסוף ההתמחות הופכים רופאים מ7 עד 3 וירוויחו כ30,000 שקל בחודש.למורים יש משכורת שאף פעם לא עוצרת ואם מחשבים שהם לרוב עובדים חצי יום ביחס למשק ושיש להם כ100 ימי חופשה בשנה-הם פר שעה עם השכר בין הגבוהים במשק,אם לא הכי גבוה.
    המגזר היחיד שאולי נפגע זה חלק מהעצמאים ומבעלי העסקים הקטנים והם עושים עוול לעצמם שהם מפגינים עם מורים ורופאים ששכרם לעולם לא נעצר ולא נפגע.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר