זירת השריפה ברחוב העצמאות (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)
זירת השריפה ברחוב העצמאות (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)

השריפה ברחוב העצמאות: המבנה בסכנת קריסה

לוחמי האש לא מצליחים לכבות את השריפה שפרצה ביום שבת בחנות ברחוב העצמאות בעיר התחתית בחיפה. האש משתוללת בתוך קומת המרתף של הבניין, אשר עמוסה בסחורה דליקה. המבנה נמצא בסכנת קריסה, וכושר העמידות שלו פוחת ככל שהשריפה נמשכת

פורסם בתאריך: 18.5.20 14:06

השריפה שפרצה ביום שבת בחנות ברחוב העצמאות בעיר התחתית בחיפה ממשיכה להשתולל, ונראה כי לוחמי האש בשטח חסרי אונים. בשל הימשכותו של האירוע בוצעה בזירה הערכת מצב בראשותו של מפקד תחנת חיפה סגן טפסר יצחק סויסה ובהשתתפותם של מפקד תחנת חיפה משטרת ישראל נצ"מ אמיר גולדשטיין, נציגי עיריית חיפה ומהנדסים מטעמה, נציגים מחברת החשמל ונציגים של המבנה שעולה באש.

משירותי הכבאות וההצלה נמסר כי קיימת בעירה בתוך קומת המרתף התת קרקעית של הבניין, אשר עמוסה בסחורה שעשויה ברובה מפלסטיק ושמייצרת מטען אש גדול ועשן רעיל. כל הכניסות למרתף חסומות, ולוחמי האש מייצרים פתחים ברצפה ומסלינים ללא הפסקה חומרי כיבוי לתוך המרתף.

 

 

עוד נמסר כי המבנה נמצא בסכנת קריסה וכי כושר העמידות שלו פוחת ככל שהשריפה נמשכת. נתיב אחד ברחוב העצמאות סגור לתנועה באזור השריפה, ובמשטרה נערכים לחסימת הרחוב לכיוון דרום. המבנה מנותק מחשמל וחל איסור מוחלט על דייריו ובעלי העסקים בו לשוב לנכסיהם.

 

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר