עיריית חיפה (צילום: יפית שקאלו)
עיריית חיפה (צילום: יפית שקאלו)

נסגרו שירותי קבלת הקהל במרכז לשירות התושב

עיריית חיפה סגרה את שירותי קבלת הקהל במרכז לשירות התושב ובמשרדי אכיפת הגבייה בעקבות ההכרזה על חיפה כעיר כתומה והעלייה בשיעור התחלואה בנגיף הקורונה בעיר. קבלת קהל נמשכת במשרדי העירוניות בנוה שאנן, בקרית אליעזר ובקרית חיים, במינהל ההנדסה, באגף לשירות ופניות ציבור וברשות החנייה

פורסם בתאריך: 3.9.20 19:56

בעקבות ההכרזה על חיפה כעיר כתומה והעלייה בשיעור התחלואה בנגיף הקורונה בעיר סגרה עיריית חיפה את שירותי קבלת הקהל במרכז לשירות התושב ובמשרדי אכיפת הגבייה בבניין מלון ציון.

המוקדים שבהם קבלת הקהל נמשכת בשלב זה כרגיל הם משרדי העירוניות בנוה שאנן, בקרית אליעזר ובקרית חיים, מינהל ההנדסה, האגף לשירות ופניות ציבור ורשות החנייה. קבלת הקהל תתאפשר בהזמנת תור מראש בלבד. העירייה מבקשת מהציבור להימנע מלהגיע למוקדי השירות שלא לצורך ולעשות שימוש באמצעים המקוונים העומדים לרשותו, כאשר רשימת הטלפונים של מוקדי השירות מופיעים באתר האינטרנט של העירייה.

מנכ"ל העירייה אוהד שגב: "עיריית חיפה ממשיכה לעקוב אחר נתוני משרד הבריאות ונערכת בשיתוף עם כל הגורמים העוסקים בנושא לכל תרחיש אפשרי. על תושבי העיר לקיים את הוראות משרד הבריאות. במאמץ משותף ותוך הקפדה על קיום ההוראות נמנע את המשך התפשטות המחלה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. נתקענו במאה שעברה

    למה בכלל צריך להגיע למשרדים? אי אפשר דרך האתר / מייל / רשתות חברתיות / וואצפ / שיחה טלפונית?

  2. אייל

    מה הבעיה לקבל קהל עם זימון תורים מראש? למה עיריית חיפה לא יכולה לעשות מה שכל גוף אחר עושה?
    לגבי הסימון הכתום זה ניה צפוי לחלוטין לאור קצב ההדבקה בשכונות הערביות והחרדיות.
    תוך שבוע חיפה גם תהיה בערים אדומות אבל זה לא משנה כבר, שיטת הרמזור שרק אומצה, נכשלה ותיכשל ללא סגר מוחלט על ערים אדומות. לאור כושלנה עוד שבוע יונהג מה-10.9 סגר מלא לשבוע עד החגים ואחריו הגבלה בחגים כולל סגירת כבישים ראשיים למנוע סעודות חגים המוניות

  3. אין שפל שקליש לא מורידה את חיפה אליו

    כנראה שאיכות הלימודים במכון הטכנולוגי בציריך לא משהו אם זאת האיכות של בוגרת המוסד. חיפה מוזנחת, מטונפת ומנוהלת כמו עיר באפגניסטן. אחרי המלחמות של קליש בחתולים ובחזירים העיר שורצת חולדות ומקבלת תו בריאות כמו קלאנסוואה. החרדים משתוללים עושים מה שבא להם.על הכרמל קבלנים ערבים משתוללים ומחריבים את מעט השטחים הירוקים שנשארו. תעשו לנו טובה תסגרו בכלל את עיריית חיפה, תזרקו את המפתחות לים ואל תפתחו את בניין העירייה יותר.

  4. יגיל

    עיריית חיפה בהחלט מיותרת בימים אלו. יותר טוב לסגור מלקבל ניהול כושל, מלחמות מיותרות ובזבוזים משוועים ללא תמורה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר