ישי ריבו (צילום: עופר וקנין)
ישי ריבו (צילום: עופר וקנין)

בוטלו ההופעות הראשונות בסדרת "Safe & Sound"

התאגיד העירוני אתו"ס הודיע כי בשל ההכרזה על חיפה כעיר כתומה בוטלו המופעים הראשונים בסדרת "Safe & Sound" שתוכננו להתקיים במגרשי אתו"ס. המופעים שבוטלו הם של ישי ריבו שאמור היה להופיע הערב, של איתי לוי שתוכנן למחר ושל רותם כהן שתוכנן למוצאי שבת

פורסם בתאריך: 8.9.20 10:52

בשל ההכרזה על חיפה כעיר כתומה הודיע התאגיד העירוני אתו"ס על ביטולם של המופעים הראשונים בסדרת "Safe & Sound" שמתוכננים להתקיים במגרשי אתו"ס במבואות הדרומיים של חיפה. המופעים שבוטלו הם של ישי ריבו שאמור היה להופיע הערב (שלישי), של איתי לוי שתוכנן למחר ושל רותם כהן שתוכנן למוצאי שבת.

מאתו"ס נמסר כי התאגיד פועל לקבלת אישור לחידושם של המופעים בהקדם וכי רוכשי הכרטיסים יוכלו לקבל את כספם בחזרה מקופת תל אביב.

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות" לפני כשבועיים, אתו"ס ועיריית חיפה החליטו לצאת בסדרת הופעות במגרשי אתו"ס שבהן יוכלו לצפות עד 1,000 איש שיחולקו לקפסולות של עד עשרה אנשים. אנשי אתו"ס כבר קיבלו את אישורו של משרד הבריאות לקיומם של המופעים, אך הראשונים שלהם בוטלו כאמור לאחר ההכרזה על חיפה כעיר כתומה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דור

    המשטרה צריכה להפציץ בדוחות . הערבים לא שמים מסכה נקודה זה לא לכבודם וצריך לטפל בזה ביד פלדה. מקסימום על הסנטר בכל מקום בכל זמן . ראו איטליה ירוקה כיוון שאנשים עם מסכות כל הזמן .

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פרסמו פילוח קורונה לפי שכונות‼️‼️‼️‼️

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר