סאלי גליצנשטיין (צילום: דוברות נתיבי איילון)
מנכ"לית יפה נוף, סאלי גליצנשטיין (צילום: דוברות נתיבי איילון)

אושרה העסקתה של מנכ"לית יפה נוף

במכתב ששלח משרד הפנים לתאגיד העירוני יפה נוף אושר את חוזה העסקתה של מנכ"לית התאגיד סאלי גליצנשטיין, שמונתה לתפקיד כבר לפני כשלושה חודשים. יפה נוף: "גליצנשטיין כבר פועלת בהצלחה כדי להבריא את החברה ולמקד את פעילותה בפרויקטים למען שיפור איכות חיי תושבי חיפה והסביבה"

פורסם בתאריך: 13.9.20 18:10

משרד הפנים הודיע היום (ראשון) לתאגיד העירוני יפה נוף כי הוא מאשר את חוזה העסקתה של מנכ"לית התאגיד סאלי גליצנשטיין. במכתב ששלח סגן מנהל אגף בכיר תאגידים עירוניים במשרד הפנים איתי פלומבו ויסמן ליועץ המשפטי של התאגיד עו"ד איציק זכאי נכתב: "הריני לאשר קבלת בקשתכם לאישור חוזה אישי עבור גליצנשטיין אשר הוגשה לאישורי".

ב-18 ביוני הודיעה עיריית חיפה כי גליצנשטיין נבחרה לתפקיד מנכ"לית יפה נוף, אך כעבור שבועיים נחשף ב"כלבו – חיפה והקריות" כי משרד הפנים עדיין לא אישר את מינויה משום שפרוטוקול ישיבת הדירקטוריון המאשר את הבחירה וחוזה ההעסקה שלה עדיין לא הגיעו לידיו, וקבע כי "אין להתחיל בהעסקת המנכ"ל לפני מתן אישור המשרד לחוזה". מיפה נוף נמסר אז כי "גליצנשטיין החלה לעבוד כמנכ"לית מיועדת במסגרת תקופת ניסיון".

הבקשה לאשר את חוזה ההעסקה נשלחה רק ב-6 ביולי, אך ב-30 ביולי פנה פלומבו ויסמן לזכאי ודרש הבהרות בנוגע להליך המינוי. יפה נוף נדרש להתייחס להחלטה לא לשלוח את המועמדים במכרז לתפקיד למבחני התאמה, וכן לזיקה או להיכרות מוקדמת בין יו"ר יפה נוף יואב רמתי שהשעה את עצמו מהתפקיד לבין גליצנשטיין.

 

 

היום כאמור אושר חוזה העסקה, ובמכתב ששלח פלומבו ויסמן לזכאי נכתב כי "בעוד שנתיים, אם גליצנשטיין תימצא מתאימה לפי המלצת הדירקטוריון, ניתן יהיה להעלות את שכרה בחמישה אחוזים משכר מנכ"ל הרשות, כעבור שנתיים נוספות ניתן יהיה להעלות את שכרה בעוד חמישה אחוזים, ובזאת היא תגיע לשיא שכרה. עדכון השכר יהיה מותנה בהתנהלות תקינה של החברה ובנפח הפעילות".

מיפה נוף נמסר בתגובה: "כפי שנמסר בעבר, הליך בחירת המנכ"לית בוצע בליווי משפטי צמוד ובהשתתפות נציג בכיר של משרד המשפטים. כפי שכבר פורסם בהרחבה, בהתאם להוראות החוק החלות על רשויות מקומיות, גליצנשטיין היתה בתקופת העסקה וניסיון זמנית. החלטת הדירקטוריון הועברה עם כל המסמכים הנדרשים למשרד הפנים, שאישר היום באופן רשמי את המינוי הקבוע. גליצנשטיין כבר פועלת בהצלחה כדי להבריא את החברה ולמקד את פעילותה בפרויקטים למען שיפור איכות חיי תושבי חיפה והסביבה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. רוני

    ביזיון שבוחרים מנכ"לית ללא מבדקי התאמה – בפרט לאור קשריה עם היו"ר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר