FIFA21 ׁ(צילום: shutterstock.com/Miguel Lagoa)
FIFA21 ׁ(צילום: shutterstock.com/Miguel Lagoa)

מוכנים? טורניר FIFA 2021 לחיפאים יתקיים בשבת

טורניר FIFA 2021 הראשון בישראל יתקיים בשבת, והוא מיועד למשתתפים שיש ברשותם קונסולת משחקים מדגם פלייסטיישן 4. הטורניר נושא פרסים והוא מיועד לתושבי חיפה בלבד מגיל 13 ומעלה. יו"ר החברה הכלכלית דוד עציוני: "אנחנו שמחים לתרום מעט כדי לאפשר לבני נוער הפוגה משמחת בימי סגר"

פורסם בתאריך: 6.10.20 12:03

החברה הכלכלית לחיפה הודיעה כי טורניר FIFA 2021 הראשון בישראל יתקיים בשבת, 11 באוקטובר, מהשעה 18:00, והוא מיועד למשתתפים שיש ברשותם קונסולת משחקים מדגם פלייסטיישן 4. הטורניר נושא פרסים והוא מיועד לתושבי חיפה בלבד מגיל 13 ומעלה. הפרס לזוכה במקום הראשון הוא כיסא גיימינג של חברת דרגון, והפרס לזוכה במקום השני הוא אוזניות גיימינג של דרגון.

בחברה הכלכלית, שתעניק חסות לטורניר, אומרים שהטורניר יאפשר לבני נוער תושבי העיר אשר נמצאים בביתם בגלל סגר הקורונה ״ליהנות משבירת השגרה ולקיים אינטראקציה עם אחרים באופן שמאפשר שמירה על בריאותם במסגרת הנחיות משרד הבריאות". יצוין כי גם בחול המועד פסח – בסגר הראשון – נערך טורניר דומה בחסותה של החברה הכלכלית.

 

 

סגן ראש העיר דוד עציוני, המשמש גם יו"ר החברה הכלכלית: "אנחנו שמחים לתרום מעט כדי לאפשר לבני נוער חיפאים הפוגה משמחת בימים של סגר. כיף לדעת שהם יהיו הראשונים בישראל לחוות את הטורניר הרשמי הראשון של המשחק החדש. אנו מודים לסוני פלייסטיישן על ההירתמות ועל שיתוף הפעולה".

מנכ"ל החברה הכלכלית אור שחף: "לחברה חשוב להמשיך ולפעול למען העיר גם בתקופות חירום. לצד העשייה שלנו למען כלכלת העיר בהתמודדות עם משבר הקורונה, אנו שמחים גם על ההזדמנות לאפשר לתושבים בילוי שניתן לקיים תוך שמירה על המגבלות".

על מנת להירשם לטורניר לחצו כאן.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר