מנהל מחוז חיפה והצפון בחברת החשמל איתן שרעבי, מנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגל ומנכ"לית לב ח"ש דקלה כהן מיכאלי מרימים את השאלטר
מנהל מחוז חיפה והצפון בחברת החשמל איתן שרעבי, מנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגל ומנכ"לית לב ח"ש דקלה כהן מיכאלי מרימים את השאלטר

הרימו את השאלטר: "אורות של תקווה, חמלה ותפילה"

עם סיום בנייתה של המלונית לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם וכחלק מההכנות לפתיחתה ערכה עמותת לב ח"ש טקס שבו מנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר הרים את השאלטר באופן רשמי והאיר את הבניין. במלונית 15 חדרים פרטיים שמתפרשים על פני שלוש קומות, חדרי פעילות, מרכז למידה ומרכז לטיפולים משלימים

פורסם בתאריך: 29.8.23 12:59

אירוע מרגש נרשם ביום ראשון בעמותת לב ח"ש, אשר פועלת זה 26 שנה למען משפחות מעוטות יכולת וילדים חולים ובני משפחתם – הרמת שאלטר החשמל במלונית שהוקמה עבור ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם סמוך לקריה הרפואית רמב"ם.

לפני שש שנים החלה העמותה במיזם לבניית המלונית עבור ילדים חולים ובני משפחותיהם שבאים לטיפולי יום ברמב"ם. מטרתו של הפרויקט היא להעניק לילדים ולמשפחות שמתגוררים ביישובים מרוחקים מחיפה מקום לינה שבו הם ישהו לאחר הטיפול ולא ייאלצו לנסוע מרחקים גדולים לביתם, ובעיקר לאפשר להם להיות בקרבת בית החולים.

במלונית 15 חדרים פרטיים שמתפרשים על פני שלוש קומות, עם שירותים, אמבטיה ומטבחון בכל חדר. כמו כן יש בה חדרי פעילות והפעלה, חדר אוכל, מרכז למידה ומרכז לטיפולים משלימים. אל המיזם נרתמו דוד פתאל מרשת מלונות פתאל, קרנות הביטוח לאומי, הפדרציות היהודיות בניו יורק ובלוס אנג'לס, חברת עץ השקד ותורמים פרטיים.

 

 

עם סיום בנייתה של המלונית וכחלק מההכנות לפתיחתה נערך במקום טקס שבו מנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר הרים את השאלטר באופן רשמי והאיר את הבניין. בטקס השתתפו מייסדי לב ח"ש, חברי הנהלת העמותה ומתנדביה.

מלב ח"ש נמסר: "המסע היה ארוך ומורכב, הוא ארך כמעט שש שנים, וכעת ניתן כבר לראות את האור בקצה המנהרה. המלונית תשמש בית חם ומחבק לילדים חולים מכל הצפון המטופלים במחלקה האונקולוגית ברמב"ם ואשר נאלצים לעבור נסיעות קשות ומתישות מדי יום על מנת לקבל טיפולים מצילי חיים. אורח הכבוד היה שפיגלר, שהגיע בכבודו ובעצמו לפקח על סיום העבודות של החברה וזכה להרים את השאלטר הראשי, להדליק את האור במלונית ולהאיר את המקום באורות של תקווה, חמלה ותפילה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. עופר "המפנה" חיפה

    איזה קטע זה שלכמעט כל מחלה מוצאים תרופה ציק תיק תק ולסרטן לא ?!

    את התעשיית כסף הזאת – אי אפשר להפסיק

  2. עמותת השכר הגבוה

    מנכלית עמותת לב חש מרויחה רבע מליון שקל בשנה.
    לפני שאתם מזילים דמעה ומוציאים ארנק לתרום תשאלו עצמכם אם אתם מרויחים גם רבע מליון בשנה. אם כן, תתרמו.
    אם לא, שהיא תתרום.

  3. חוסר עניין

    פתרונות באמת ישנם זמן רב. אפרט בסגנון כלבו החדש- מילה אחת ואולי תמונה בודדת (עידן הטלגרף נכון?) בשביל הקוראים הבודדים: יש.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מסתבר שעמותת לב ח"ש היא עמותה עשירה מאד מקבלת מימון מהמדינה ומהעיריות
    אולי נחשוף למה העיריות לא יכולות לתת מענה בעצמן לנזקקים???
    עם 300 עובדים סוציאלים בעיריית חיפה צריך עמותות??

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר