טיפול בחולה קורונה (צילום: אמיל סלמן)
טיפול בחולה קורונה (צילום: אמיל סלמן)

מספר חולי הקורונה בחיפה חצה את ה-600

לפי נתוני משרד הבריאות אובחנו בחיפה ביממה האחרונה 32 חולי קורונה שהעלו את מספר החולים הפעילים בעיר ל-602. בשבעת הימים האחרונים אובחנו בעיר 298 חולים חדשים, ומאז פרוץ המגיפה עומד מספר חולי הקורונה בחיפה על 923. מספר התושבים השוהים בבידוד ירד ל-1,218

פורסם בתאריך: 24.7.20 08:22

מספר החולים הפעילים בקורונה בחיפה חצה את ה-600 – כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו אתמול (חמישי) בלילה. לפי הנתונים יש כעת בחיפה 602 חולים פעילים – עלייה של 32 חולים ו-5.6 אחוזים ביחס ליממה שקדמה לה. בשבעת הימים האחרונים אובחנו 298 חולים חדשים, ומאז פרוץ המגיפה עומד מספר חולי הקורונה בחיפה על 923. מספר השוהים בבידוד בעיר הוא 1,218 – ירידה של 26 מבודדים ביחס ליממה שקדמה לה.

בקרית אתא מספר החולים הפעילים עלה בשניים בלבד ביממה הקודמת והוא עומד על 186. מספר החולים החדשים שאובחנו בעיר בשבעת הימים האחרונים הוא 74, ומאז פרוץ המגיפה התגלו בקרית אתא 231 חולים. מספר השוהים בבידוד בעיר ירד ל-401.

בקרית מוצקין אובחן ביממה הקודמת חולה קורונה פעיל אחד שהעלה את מספר החולים הפעילים בעיר ל-59. בשבעת הימים האחרונים התגלו בקרית מוצקין 28 חולים, ומאז פרוץ המגיפה אובחנו בעיר 88 חולים. גם בקרית מוצקין ירד מספר המבודדים והוא עומד כעת על 184.

 

 

בקרית ביאליק עלה מספר חולי הקורונה בחמישה. כעת יש בעיר 43 חולים פעילים, ש-23 מהם התגלו בשבעת הימים האחרונים. מאז פרוץ המגיפה אובחנו בקרית ביאליק 65 חולים. מספר תושבי העיר אשר שוהים בבידוד עלה ל-212.

בקרית ים התגלה ביממה האחרונה חולה קורונה אחד, ומספר החולים הפעילים בעיר הוא 40. 79 מתושבי העיר שוהים בבידוד.

בטירת כרמל אובחנו ביממה האחרונה שני חולים שהעלו את מספר החולים הפעילים בעיר ל-46. בשבעת הימים האחרונים התגלו בטירת כרמל 15 חולים, ומאז פרוץ המגיפה נרשמו בה 67 חולים. מספר התושבים השוהים בבידוד ירד ל-86.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בגל הראשון דובר העירייה אמר שבזכות קליש מספר הנדבקים בחיפה היה נמוך. אז ההרעה בכמות החולים – זה גם בגללה, נכון?

  2. הכל ברור לאן זה הולך

    לא צריך סגר, לא צריך להמנע מחדרי כושר ומסעדות. צריך להמשיך להדביק אחד את השני עד שהתעורר כמו ניו יורק ונגלה לפתע שיש אלפי חולים קשה ועשרות מתים ביום וכל מועדון מטורף לי פייסבוק ימשיך לצחוק שזו מגפה פוליטית

  3. חיפאית

    מוותרים על החולים על אלה שעברו את גיל 60 העולם שייך לצעירים. עצוב אבל כנראה שכסף שווה הרבה יותר מחיי אדם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר