טיפול בחולה קורונה מונשם (צילום: אמיל סלמן)
טיפול בחולה קורונה מונשם (צילום: אמיל סלמן)

מספר חולי הקורונה בחיפה טיפס ל-570

מספר החולים החדשים שהתגלו בחיפה בשבעת הימים האחרונים הוא 294, כאשר 884 חלו בעיר מפרוץ המגיפה. מספר השוהים בבידוד הוא 1,244. בקריה הרפואית רמב"ם מאושפזים 23 חולים, שחמישה מהם במצב קשה. במרכז הרפואי בני ציון מאושפזים שישה חולים, כאשר מצבם של ארבעה מהם הוא קשה

פורסם בתאריך: 23.7.20 08:07

בחיפה מאובחנים כעת 570 חולי קורונה פעילים – כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו אתמול (רביעי) בלילה. מספר החולים החדשים שהתגלו בעיר בשבעת הימים האחרונים הוא 294, ומספר החולים המאומתים בחיפה מפרוץ המגיפה עומד על 884. מספר מבודדי הבית בחיפה הוא 1,244.

במחלקת כתר (מחלקת הקורונה) בקריה הרפואית רמב"ם מאושפזים 23 חולים – חמישה במצב קשה ששניים מהם מונשמים ושלושה מקבלים סיוע עם מסיכות חמצן, ארבעה במצב בינוני, ו-14 במצב קל. לפי נתוני משרד הבריאות, מספר אנשי צוות של בית החולים שנמצאים בבידוד הוא 134.

במרכז הרפואי בני ציון מאושפזים שישה חולי קורונה, שארבעה מהם במצב קשה – בן 79, בת 85, בת 82 ובן 33. חולה אחד בן 55 מאושפז במצב בינוני וחולה בת 82 נמצאת במצב קל. אתמול הועבר חולה בן 47 במצב קשה מבני ציון לרמב"ם כשהוא מחובר למכונת אקמו. לפי נתוני משרד הבריאות, 24 אנשי צוות של בית החולים נמצאים בבידוד.

במרכז הרפואי כרמל לא מאושפזים חולי קורונה, אך מספר אנשי הצוות שנמצאים בבידוד הוא 29.

בתוך כך, תושבים מהמגזר החרדי קיבלו היום הודעה מדוברות עיריית חיפה שבה נכתב: "מצב הקורונה בשכונת הדר הוא גרוע ביותר. יש להניח שאיש לא היה רוצה לראות את השכונה בסגר – לא התושבים וודאי וודאי שלא בעלי העסקים. לשם כך חייבת להיות בלימה של התפשטות הנגיף, ואין הכוונה בכך להימנעות מבדיקות חלילה, מכיוון שזה כבר מוכח שבכל מקום שכך נעשה חלה דווקא עלייה חדה במספר החולים כתוצאה מהדבקה המונית. אין לנו ברירה אחרת חוץ מלמעט ככל האפשר מאינטראקציות וממפגשים, ולהקפיד מכל משמר על שמירת מרחקים – גם בסופר, במכולת או בכל מקום אחר. גם בתי הכנסת עלולים להיות מקום הדבקה, ולכן חשובים מאוד שמירת המרחק וההקפדה על כל הכללים גם שם. בהקשר זה נציין כי נעשתה פנייה לחסידות נדבורנה על מנת שיסגרו מיוזמתם את בית המדרש מכיוון שהמקום מכיל הרבה מאוד אנשים במשך היום וקשה לשמור על ההנחיות בחדרי התפילה הקטנים, אך הם סירבו ובאופן מגוחך ניסו להאשים כי מדובר כביכול ברדיפה. יצוין כי בהוראת האדמו"ר שליטא, בסערט ויז'ניץ סגרו כבר בשבוע שעבר את בית המדרש והם מתפללים בשטח פתוח. יש לא מעט שאננים ומקלי ראש, והאדישות הזו היא פשוט סכנה. אם לא נתעורר המצב יכול להיות גרוע הרבה יותר".

 

 

בקרית אתא עלה מספר חולי הקורונה הפעילים ל-184, כאשר 74 מהם נוספו השבוע. מאז פרוץ המגיפה התגלו בקרית אתא 224 חולים. מספר השוהים בבידוד בעיר עלה ל-414.

בקרית מוצקין יש כעת 58 חולים, כאשר 28 מהם נוספו בשבוע האחרון. מפרוץ המגיפה אובחנו בעיר 85 חולים מאומתים. מספר מבודדי הבית בקרית מוצקין הוא 223.

בקרית ים עומד מספר החולים הפעילים על 39, כאשר 17 מהם נוספו בשבעת הימים האחרונים. מספר החולים המאומתים שהתגלו בעיר מאז פרוץ המגיפה הוא 68.

בקרית ביאליק מאובחנים 38 חולים פעילים. השבוע נוספו בעיר 18 חולים חדשים, והם מעלים את מספר החולים המאומתים בה מאז פרוץ המגיפה ל-59 נפש. מספר מבודדי הבית בקרית ביאליק עומד על 208.

בטירת כרמל יש כעת 44 חולים פעילים, ומספר החולים המאומתים בעיר מפרוץ המגיפה הוא 65. מספר מבודדי הבית בטירת כרמל הוא 100.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. החרדים ממושמעים יותר מבשכונות החילוניות

    למגיב הקודם עם השנאה לחרדים, שתסתובב בשכונות החרדיות בחיפה תגלה שהם הרבה יותר נשמרים ועוטים מסיכות מבשכונות החילוניות.
    ההדבקה היא בסוף בעיקר בבתים ולכן שכבר תושב חרדי נדבק כמות הנדבקים אצלו בבית גבוהה.
    בסוף כולנו באותה סירה ואי אפשר להאשים מגזר כזה אחר

  2. אסון הציבור הזה

    החרדים עברו כל גבול בהתנהגות הפראית והמזלזלת שלההיה צריך לסגור כל בית ספר ישיבה ובניין שבו יש התקהלות כזאת בצפיפות מכוונת.
    החרדים הפאנטיים יצרו הדבקה המונית פי 5 מכל שכןנה אחרת

  3. אסון שיש אנטישמים כמוך

    שמאשימים מגזר מסוים רק בגלל הלבוש או האמונה שלו.
    למי שחוגג ומתפרע במסיבות ומועדונים את/ה לא תגיד:החילונים האלה הפאנטיים..

  4. במקום לצעוק אנטישמיות, תודו בעובדות

    העובדות מדברות בעד עצמן
    בשכונת "הדר ממזרח לרחוב נורדאו" כלומר גאולה ויז'ניץ והדר המתחרדת, יש פי 5 יותר חולי קורונה מהדר מערב ממערב לרחוב נורדאו.
    איך עוד אפשר להסביר נתון כזה?

  5. זה עובדות שמצדיקות הכתמת ציבור שלם?

    בהדר יש 40,000 תושבים,מתוכם לערך כ15,000 חרדים,אנשים ישרים והגונים שומרי חוק.על 100 אנשים שחלו בנגיף בשכונה ואפילו אם הם 300 להכתים ציבור שלם ולקרוא "חניוקים ושצריך לסגור אותם" ??
    למה עורכי הכתבה מאפשרים כאלה תגובות הסתה ויש שיטות טכנולוגיות לחשוף את זהות המשתמש ולחקור אותו/ה נחצו פה כל הגבולות של חופש הביטוי.
    זה בערך כמו להגיד(חלילה)על 300 משתמשים בסמים בכרמל שהחילונים בכרמל מסוממים וצריך לסגור אותם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר