יונה יהב (צילום: מיכה בריקמן)
יונה יהב (צילום: מיכה בריקמן)

יהב באמירה מקוממת: "על בחורה יפה צריך לשלם יותר"

בעקבות פרויקט הנדל"ן הענק של "כלבו - חיפה והקריות" שבו התלוננו יזמים על דרישות מוגזמות לטענתם התראיין ראש העיר יונה יהב ברדיו חיפה והשווה בין בחורה יפה לפרויקט יפה. וגם: כך הצליח יהב להוציא מהכלים את אוהדי הכדורגל

פורסם בתאריך: 1.6.24 20:40

ראש העיר יונה יהב התראיין אתמול (שישי) בתוכנית "זירה חופשית" של ענבר דותן ברדיו חיפה וסיפק אמירה מקוממת ושוביניסטית. בתשובה לשאלה על תלונות של קבלנים על כך שהוא מעכב פרויקטים שאושרו ודורש מהקבלנים לראות שוב הדמיות של מיזמים שאושרו – וזאת בעקבות כתבה שפורסמה בפרויקט הנדל"ן של "כלבו – חיפה הקריות"  אמר יהב: "גם בחורה יפה עולה יותר לבן הזוג שלה".

דותן דנה עם יהב על תלונותיהם של הקבלנים וציינה כי הם "אומרים שהם מגיעים אליך, ואתה אומר 'תנו לי לראות, אני אחזיר לכם תשובה' – מה שמעכב דברים שכבר אושרו". יהב השיב: "המונח 'אני אחזיר לך תשובה' לא קיים. הוא מקבל תשובה במקום. ומי שאמר שאמרתי 'אחזיר לך תשובה' ושאני מושך – אגיד בשידור הוא שקרן. אני לא אתן להם לבנות שיכונים. הם רוצים לבנות שיכונים מהירים וזולים – לא כאן בעיר. בעיר הזאת תהיה בנייה יפיפייה. אם אין להם סבלנות לזה, שיחכו חמש שנים ואני אלך, עד שיבוא מי שאפשר להם גם בפעם הקודמת".

כאשר נשאל אם הקבלנים מרשים לעצמם לשים פס ענה יהב: "כן, חד משמעית. תכנון זול, ארכיטקטים לא דה בסט. הם מפחדים מההתערבות שלי – וההתערבות תהיה, חד וחלק, גם על פרויקטים שכבר אושרו".

 

 

ואז הוסיף יהב: "רק אני יודע את העבודה, ושלא יספרו לי מעשיות כי הם עברו בשולחן שלי 15 שנה. אז מה קרה שהם שתקו אז? תשעה חודשים לפני הבחירות של 2018 שבהן הפסדתי הפסקתי להסתכל על סקיצות. הם באו בהמוניהם להתחנן אלי שאחזור לעשות את זה. שאלתי אותם 'מה קרה לכם?', והם ענו 'מה שאמרת קרה. אנחנו מקבלים יותר פר מטר ומוכרים יותר מהר'. בוודאי, על יופי משלמים. גם בחורה יפה עולה יותר לבן הזוג שלה". דותן ההמומה אמרה ליהב: "אתה חייב למנן, אתה לא יכול להגיד דבר כזה". יהב תהה: "זה לא נכון?", "לא", השיבה דותן, ויהב המשיך את השוביניזם: "אני יודע כמה עולה לי אשתי". דותן לא הרפתה ואמרה: "היום בן זוג לא צריך לשלם. אנחנו מרוויחות מספיק כדי לשלם על עצמנו". יהב: "זה לא מה שאני הורגלתי".

בהמשך הריאיון הצליח יהב להוציא את אוהדי הכדורגל בעיר, ובעיקר את אוהדי מכבי חיפה, מכליהם בנושא החניה סביב האיצטדיון העירוני והדוחות לנהגים בזמן משחקים. יהב פנה לאוהדים ואמר: "אוהדים נחמדים, לא שנפסיק לחלק דוחות – אנחנו נגביר את האכיפה. יש 30,000 חניות, רק שאתם מתעצלים לעמוד בהן, אתם רוצים לעמוד ליד הכניסה. זה לא ילך. לא רק שניתן דוחות, גם נגרור את הרכבים. ראו הוזהרתם".

לדבריו, "60 אחוז מאוהדי מכבי הם לא מהעיר. הם באים מבחוץ, עומדים על הדשאים, הורסים את הדשאים, הורסים כל חלקה טובה. האיצטדיון נמצא בשכונת מגורים, אסור שהיא תופרע. בשביל זה בנינו והוצאנו הון תועפות כדי לבנות חניונים בכל הסביבה. יש מטרונית שנכנסת לתוך האזור. תשתמשו בתחבורה הציבורית, אל תעשו לנו בלגנים כי אנחנו לא ניתן, הם יחטפו".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגובות

18 תגובות
18 תגובות
  1. להחזיר חוק סדר ואכיפה לחיפה לא בראיונות ברדיו אלא בכבישים בפועל

    יהב מברבר. הוא לא אוכף כלום. בתל אביב כל רכב שחונה על מדרכה מיד חוטף דו"ח 500 שקל וגרירה.
    הגיע הזמן שחיפה תהיה עיר של איכות חיים ולא חוליגניזם בין אם זה אוהדי כדורגל שחונים על מדרכות ועל מדשאות
    ובין אם זה קשישים בשכונות שמחליטים לחסום מדרכות כי בא להם לחנות ליד הבית בכל מחיר ולא מעניין אותם הולכי הרגל
    אין אכיפה בחיפה
    ההתרופפות בשלטון החוק בחיפה מורגשת ותהיה אסונית בדיוק כמו 7-10
    אין ואקום איפה שמרגישים שאין משטרה ואין אכיפה ואין חוק אז מתפרעים ומחסלים לאור יום – ובסוף יותר גרוע…

  2. מודאגת מעתיד העיר חיפה

    איש שפל ודוחה . לא להאמין שאנשים בחרו בו שוב . קללה לעיר חיפה ולתושביה !

  3. שולה

    זקנתו מביישת את בחרותו, בעצם אין מה לבייש, שכח למה לא נבחר בפעם הקודמת

  4. כרמליסט

    יהב בן 80. יש לקוות שמצבו הבריאותי לא יאפשר לו לסיים את כל החמש שנים. אחרת חיפה אבודה.

  5. גלי

    מי שמכיר את יהב יודע – הוא אף פעם לא היה העיפרון הכי מחודד בקלמר. עם הגיל זה רק מחמיר.

  6. שלמה

    בגיל 80 כבר לא משתנים. יהב נשאר יהב. גס רוח, צועק, ועושה חשבונות קטנוניים.

  7. פינקלמן

    אותי לימדו שהסכמים יש לכבד . הסכם שסוכם עם ראש העיר הקודם מחייב את ראש העיר החדש. יש לשמור על נושא הרציפות. מקווה שהוא יתעשט. אני קורא את שכותבים אחרים למערכת וזה נראה ונשמע עצוב מאד.

  8. המממ

    אתם רציתם אדם בן 80 שבקדנציה האחרונה שלו היה לא טוב באופן מוכח ולכן הוחלף, אז מה ציפיתם?

  9. שי

    כשאין על מה לבקר, אז נטפלים למילים.
    קודמתו בתפקיד שרה שהיא לא עובדת בשביל אף אחד, ואכן לא עבדה, אלא בעיקר הרסה.

  10. חיפאית

    נו שויון , בועז עם אג'נדה שקופה ואמא עצבנית " גילו" שיהב הנשוי לאשה עצמאית ודעתנית לא דוגל "#MeToo" וכן הוא צודק שבענו שיכונים שרק מכערים את חיפה ונדלניסטים חמדנים ולגבי אכיפה סמוך לאיצטדיון רק להחמיר !!!!!!

  11. אזרח אכפתי

    איש שפל ודוחה אשר מהמון בחינות.
    2 דוגמאות ממש טריות :
    1 סגר עסקת הרג אכזרי בדם קר חזירי בר עם רשות הטבע והגנים במקום למצוא פתרון ולעזור למסכנים האומללים וחסרי האונים מול ירי מטעם עיריית חיפה.
    2 השפלת המין הנשי לרמות נמוכות במקום לרומם את המין הנשי לרמות הטובות והנפלאות הראויות לכל הנשים.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר