נושאי לפידים וציוד העידוד של אוהדי מכבי חיפה (צילום מתוך הסרטון)
נושאי לפידים וציוד העידוד של אוהדי מכבי חיפה (צילום מתוך הסרטון)

"רק ארגון אחד יוכל לחגוג 20 שנה"

עליית מדרגה: ההסלמה בין ארגוני האולטראס החיפאיים - שער 5 של הפועל חיפה והקופים הירוקים של מכבי חיפה - מחריפה בעקבות פרסום בפייסבוק של סרטון שבו שרפו לכאורה חברי שער 5 את הציוד שנגנב במוצ"ש מהמחסן של הקופים באיצטדיון סמי עופר. בהפועל קוראים להרגעת הרוחות

פורסם בתאריך: 21.9.22 09:33

ההסלמה בין ארגוני האולטראס החיפאיים – שער 5 של הפועל חיפה והקופים הירוקים של מכבי חיפה – נמשכת בעקבות פרסום סרטון בו שרפו לכאורה חברי שער 5 את הציוד שנגנב במוצ"ש מהמחסן של הקופים באצטדיון סמי עופר, כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו – חיפה והקריות".

בפוסט שהתלווה לסרטון, אשר עלה אתמול (שלישי) לדף הפייסבוק "שער חמש – Gate 5" נכתב: "אין רחמים בקרית חיים! 20 שנה התיירים האלו באו לעיר שלנו אחת לשבועיים וחשבו שהם שם דבר, היום אנחנו מאמינים שהם יבינו שהם שום דבר. במקרה או שלא, שני הארגונים אמורים לחגוג בקרוב 20 שנה, כמו שאנחנו מבינים – רק ארגון אחד יוכל לעשות את זה".

בסרטון ניתן לראות דגלים וציוד עידוד פרושים על האדמה, כשאנשים נושאי אבוקות ולפידים דורכים עליהם באקט של השפלה. בסיום הסרטון נראות שלוש מדורות ואנשים משליכים אל האש את הציוד.

 

 

הפוסט זכה לכ-500 תגובות ולמספר כפול של לייקים. רוב התגובות, מן הסתם, הן של אוהדי מכבי חיפה, ורבים מהם קראו לפעולות נקם. מי שהחרישו היו אלו דווקא אוהדי היריבה העירונית. הדף "ברית האוהדים של מכבי חיפה ומכבי נתניה" הגיב: "ברית האוהדים לא תשתוק, חכו לדרבי סרדינים שלנו, קהל של שקל וחצי והיחיד בעולם שמספר השלטים שהוא גנב גדול ממספר האוהדים של הקבוצה. #בחיפה_יש_רק_קבוצה_אחת".

 

 

מרסל כהן כתבה: "נשבר לי הלב שמגרש כדורגל הופך לרצח. כמה שנאה, הלב פשוט נשבר. כמה אלימות, זה פשוט הולך להיגמר במוות. למה?". ושלומי דהן הגיב: "אין רחמים על מחסנים, יא גברים. אתם עובדים על עצמכם, באים על מחסנים ריקים. למה פעם עמדתם מול איזה ארגון בגאווה? אתם לא יודעים מה זה להתגאות באמת, רק עם עזרה של האבטחה, שאף אחד לא רואה ובלי יכולת להגיב באותו רגע. יותר בושה שאתם מעלים את זה, יא כלום ושום דבר. תמיד תהיו שטיח לרגלינו. אנחנו זה חיפה. בושה לענף האולטראס".

דורון רזיאל ניסה להיות המבוגר האחראי: "ברור לכם שזה ייגמר לא טוב אחרי מה שקרה, כן? הפכתם את הדרבי לשדה קרב והוא יהיה רחוק מאוד מכדורגל. למקרה שמישהו לא הבין, מדובר בדאגה לכל האוהדים ולא באיום".

בדף הפייסבוק "אולטראס ישראל" שיתפו את הפוסט תחת הכותרת "רעידת אדמה בחיפה". שם הסרטון זכה לכ-40,000 צפיות ולכ-1,000 תגובות. אבי סקאגו כתב תגובה לגבי חציית קו אדום: "כשהאולטראס שלכם זרק אבנים בדרבי נוער בשבת על משפחות עם ילדים שבאו לעודד את הפועל זה לא קו אדום? וכשהאולטראס שלכם הגיע לקריית חיים ושבר מכוניות וזרק זיקוקים על אוהדי הפועל שצפו בהקרנה של משחק של הפועל באירופה זה לא קו אדום? אז החזירו קצת, מה קרה?".

מהפועל חיפה נמסר בתגובה: "אנו מזועזעים מההתרחשויות בימים האחרונים, קוראים להרגעת הרוחות בשני מחנות האוהדים ומזכירים שזה רק ספורט. אנו סומכים על המשטרה שתמצה את הדין עם אוהדים אשר גורמים להסלמה ולהסתה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גדי.

    הכל התחיל ממר כץ , שרואה בעיין לא יפה חגיגות של מכבי חיפה בבתי הספר.

    עולמו קטן כעולם נמלה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר