מחסן הציוד של ארגוני האוהדים של מכבי חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)
מחסן הציוד של ארגוני האוהדים של מכבי חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)

חשד: אוהדי הפועל פשטו על מחסן הציוד של אוהדי מכבי

מחסן הציוד של ארגוני האוהדים של מכבי חיפה נפרץ, והציוד שאוחסן בו נגנב. הפורצים השאירו במקום דגלים שחורים עם ציורים של גולגולות, והחשד הוא שאוהדי הפועל חיפה הם אלו שפשטו על המחסן. בידי המשטרה שני עצורים. המחסן משמש את הקופים הירוקים, אינפרנו ורדה והבויס. חשש מפעולות נקם

פורסם בתאריך: 19.9.22 11:20

מחסן הציוד של ארגוני האוהדים של מכבי חיפה נפרץ ביום שבת, והציוד שהיה בו נגנב. החשד הוא שאוהדי היריבה העירונית הפועל חיפה הם אלו שפשטו על המחסן והעלימו ממנו את ציוד העידוד. יצוין כי המחסן, שנמצא בתוך איצטדיון סמי עופר, משמש את שלושת ארגוני האוהדים של מכבי – הקופים הירוקים, אינפרנו ורדה והבויס. ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי בידי המשטרה שני עצורים.

עדכון (11:50): ממשטרת ישראל נמסר כי נפתחה אתמול חקירה לאחר קבלת תלונה על פריצה שאירע בשבת. מהתלונה עולה כי המחסן נפרץ ונגנב ממנו ציוד רב, ובנוסף השאירו הפורצים דגלים שחורים עם ציורים של גולגולות. חוקרי תחנת משטרת טירת כרמל ביצעו פעולות חקירה, ובהן שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, ועצרו אתמול שני חשודים, בני 23 ו-24, האחד תושב חיפה והשני תושב חרשים, בביצוע המעשה. בהתאם לממצאי החקירה תבקש המשטרה מבית משפט השלום בחיפה להאריך את מעצרם.

עדכון (12:06): אוהדים של הפועל חוששים מנקמה, ואחד מהם סיפר ל"כלבו – חיפה והקריות" כי אוהדים שאינם מעורבים באירוע קיבלו אתמול ביקורי בית מרעולי פנים. בינתיים, בדפי הפייסבוק של ארגוני האוהדים הירוקים שומרים על שתיקה.

עדכון (12:37):

מנכ"ל חברת האיצטדיון ליאור פרי, איך הצליחו לפרוץ למחסן בתוך תחומי האיצטדיון, שמאויש 24/7 בשומרים ומרושת במצלמות אבטחה?

"זה קרה סמוך לסיום המשחק של הפועל חיפה במוצאי שבת, כך שלא פרצו לאיצטדיון. אוהדים נכנסו למחסן, וכנראה שהדלת לא היתה נעולה, יש תיעוד, והכל נמסר למשטרה".

האחריות היא שלכם?

"האחריות היא של חברת התאמה – חברת האבטחה של הפועל חיפה. תפקידה הוא לוודא שכל האוהדים עזבו את תחומי האיצטדיון בסיום המשחק".

 

אוהדי מכבי חיפה (צילום: ראובן כהן)

אוהדי מכבי חיפה (צילום: ראובן כהן)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר