שוטר עם מטול רימונים מחוץ לאיצטדיון בנתניה (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
שוטר עם מטול רימונים מחוץ לאיצטדיון בנתניה (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

הקופים הירוקים מכריזים מלחמה על האלימות המשטרתית

בפוסט שפרסמו הקופים הירוקים בעקבות האירועים בנתניה נכתב: "זהו צו השעה. אנחנו קוראים לארגוני האוהדים האחרים למצוא ביחד את הפלטפורמה המשותפת המתאימה אשר תהיה ייעודית למטרה אחת בלבד - מלחמה באלימות המשטרתית במגרשי הספורט בישראל"

פורסם בתאריך: 27.12.22 14:44

ארגון הקופים הירוקים פרסם את התייחסותם לעימותים בין אוהדי מכבי חיפה לכוחות המשטרה שהתרחשו אתמול (שני) באיצטדיון בנתניה.

בפוסט שפרסם הארגון בפייסבוק נכתב: "אוהדים, לא עבריינים – פרק מספר 1312. אתמול היינו נוכחים לעוד ערב מפואר בחסות משטרת ישראל, שהחליטה לעשות תרגיל רטוב על אוהדי הכדורגל. היינו כותבים עליהם שהם עבריינים במדים, אבל זו מחמאה לארגון הכושל הזה, כי גם לעבריינים הכי גדולים בעולם יש מעט כבוד – הם לא רומסים נשים, ילדים וילדות ובעצם מכל הבא ליד. ראינו אמש שוטרים משתוללים עם נשקים, עם סוסים ועם חומרי נפץ. בנס מניין הפצועים הוא קטן ובמצב קל – בנס, ולא משיקול דעת נכון שלהם".

עוד נכתב כי "לאף אחד עד עכשיו אין מושג מה הם ניסו לעשות. אין שום סיבה הגיונית לדבר הזה חוץ מלהראות לקהל – 'אנחנו כאן כדי להשליט אווירת טרור, כי אין לנו שום יכולת לעשות את זה במקומות אחרים'. סיימנו לשתוק, אנחנו לא שק אגרוף של אף אחד, מקומם מחוץ ליציע. אנו קוראים לכל הנוגעים בדבר לעשות מעשה – החל מהנהלת מכבי חיפה ועד לליצנים בכנסת. תוציאו אותם מהכדורגל לפני שיהיה מאוחר מדי".

בפוסט כתבו הקופים כי "זהו צו השעה, ומתוך ההבנה של חומרת המצב אנו יוצאים בהצהרה חריגה אך בלתי נמנעת: אנחנו קוראים לארגוני האוהדים האחרים למצוא ביחד את הפלטפורמה המשותפת המתאימה אשר תהיה ייעודית למטרה אחת בלבד – מלחמה באלימות המשטרתית במגרשי הספורט בישראל. אירוע חסר תקדים שהכיל פגיעה בציבור אוהדים רחב, חסר אונים וחף מפשע הוא אירוע שאסור שיקרה בשום יציע, לא בארץ ולא בשום מקום אחר. היום פגעו בקהל אוהדי מכבי חיפה, מחר יפגעו בקהל אוהדי קבוצות אחרות. הדם הוא אותו הדם והכאב הוא אותו הכאב".

 

 

בהמשך הפוסט פנו הקופים ליו"ר מינהלת הליגה ארז כלפון, "אשר בוחר להתבטא בכל הזדמנות כלפי אוהדי הכדורגל בתור עבריינים, חיות, פושעים ומנגן לכולם על מגנומטרים ורשתות וחושב שזו הפתרון לבעיית האלימות שנמצאת בכדורגל, תראה איך הכדורגל שלך נראה. תראה איך השותפים שלך לעשייה מתנהגים. שים לב איך המוצר שאותו אתה מייצג מתמלא בתחושות נקם ובסגירת חשבונות, וכל זה במשמרת שלך. רד מהעץ שעליו אתה נמצא ושנה את הכיוון. זריקת רימוני הלם כלפי אוהדים שכל חטאם היה להגיע למשחק כדורגל הוא פשע ממדרגה ראשונה בחסות החוק, וכל זה תחת הממלכה שאתה הקמת ובגיבוי מלא שלך".

את הפוסט הם סיימו כך: "אנו רוצים להגיד כי אנו מלאי כבוד והערכה לכל אותם האוהדים אשר לא התעלמו לנוכח הפוגרום, היו איתנים בעמדתם, ובכך מנעו אסון הרבה יותר גדול. אוהדים שנפצעו ו/או נעצרו מוזמנים ליצור קשר עם עמותת היציע הצפוני ולקבל מענה כללי ומשפטי. אוהדי כדורגל, לא פושעים – צאו לנו מהיציעים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר