אוהדי מכבי חיפה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)
אוהדי מכבי חיפה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

סופית: אוהדי הצפוני לא ישלמו על כרטיס לדרומי

לאחר שארגוני האוהדים איימו בנקיטת פעולות נגד ההנהלה הודיעה מכבי חיפה שאוהדים מהיציע הצפוני שנסגר ואשר יישבו ביציע הדרומי במשחק מול מכבי תל אביב לא ישלמו עבור הכרטיס. עם זאת, לא כל בעלי המנויים ביציע הצפוני יוכלו לצפות במשחק ומחר תתקיים הגרלה

פורסם בתאריך: 3.5.23 11:24

נראה שהאיום של ארגוני האוהדים עשה את שלו, והנהלת מכבי חיפה החליטה שאוהדים מהיציע הצפוני שנסגר ואשר יישבו ביציע הדרומי במשחק מול מכבי תל אביב לא ישלמו עבור הכרטיס. עם זאת, לא כל בעלי המנויים ביציע הצפוני יוכלו לצפות במשחק.

בהודעה שפרסמה מכבי היום (רביעי) נכתב: "בעקבות העונש של בית הדין המשמעתי של התאחדות, כל המנויים ליציעים אבי רן תחתון ואבי רן עליון (6,900 מנויים) יהיו חסומים ולא ניתן יהיה לעשות בהם שימוש. הכניסה ליציע אבי רן תחתון (שער D) ואבי רן עליון (שער C) תתאפשר אך ורק לנשים ולילדים עד גיל 12. בעקבות העונש והחציצה בין הקהלים אושרו למכירה 2,400 מקומות פנויים בלבד (למעט יציעי אבי רן). כ-1,800 בדרומי עליון, והיתר בשאר היציעים. יציע העידוד ימוקם ביציע הדרומי העליון. המשמעות היא שלצערנו חלק מבעלי המנויים לא יוכלו להגיע למשחק זה".

 

 

בשלב א' של המכירה תתבצע הגרלה לכרטיסים ביציע הדרומי ללא עלות "מתוך רצון כן להעניק זכות שווה לכל אוהד להיות חלק מהקהל במשחק זה". היום בשעה 13:00 תתקיים הגרלה בנוכחות רואה חשבון חיצוני במשרדי המועדון בין כל מנויי יציעי אבי רן על הזכות להזמין כרטיס בחינם למקומות הפנויים ביציע הדרומי העליון (אין צורך להירשם להגרלה). לאחר ההגרלה יישלח קוד קופון לזוכים, ולמימוש הכרטיס יש להזמין כרטיס ליציע הדרומי העליון (גושים 233-228) ולהזין את קוד הקופון. ניתן יהיה לממש את הקופון עד מחר (חמישי) בשעה 12:00.

בשלב ב' שיחל מחר בשעה 13:00 תיפתח האפשרות למנויים שלא זכו בהגרלה לרכוש כרטיס לשאר היציעים. למנויים ביציעים אבי רן תחתון ועליון תינתן הזכות להזמין כרטיס בחינם ליציעי אבי רן עליון ותחתון עד יום שישי בשעה 13:00, אך הכניסה תתאפשר כאמור רק לנשים ולילדים עד גיל 12. כמו כן ניתן יהיה להזמין כרטיס בתשלום לשאר היציעים על בסיס מקום פנוי.

בשלב ג' שיחל ביום שישי בשעה 14:00 תיפתח המכירה לחברי גרין פלוס שאין ברשותם מנוי. ניתן יהיה לרכוש כרטיס ליציעי אבי רן על בסיס מקום פנוי, כאשר הכניסה תתאפשר כאמור רק לנשים וילדים עד גיל 12.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר