חנה מיננקו. הגמר ייערך ביום שני
חנה מיננקו. הגמר ייערך ביום שני

חנה מיננקו העפילה לגמר הקפיצה המשולשת באליפות העולם

האתלטית, שרק לפני כחודש וחצי עברה למכבי חיפה ואשר מחזיקה בתואר סגנית אלופת העולם, קפצה במוקדמות למרחק של 14.17 מטר ועלתה לגמר מהמקום השמיני מתוך 12

פורסם בתאריך: 5.8.17 14:52

הישג גדול נוסף לספורט החיפאי: שבוע אחרי העלייה של יהונתן קופלב ממכבי חיפה לגמר המשחה ל-50 מטר גב באליפות העולם בשחייה שבו הוא סיים במקום השמיני, העפילה היום (שבת) חנה מיננקו ממכבי חיפה לגמר הקפיצה המשולשת באליפות העולם באתלטיקה. מיננקו, אשר מחזיקה בתואר סגנית אלופת העולם, קפצה במוקדמות למרחק של 14.17 מטר ועלתה לגמר מהמקום השמיני מתוך 12. הגמר ייערך ביום שני בשעה 22:30.

כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו – חיפה והצפון", רק לפני כחודש וחצי עברה מיננקו למכבי חיפה בסיועו של נשיא מועדון הכדורגל של מכבי יעקב שחר, שהוא גם הספונסר הראשי שלה.

אלכס מרמן, מאמנה של מיננקו: "אסור לשכוח שחנה חזרה רק לפני זמן קצר מתקופת החלמה מניתוח קשה, ולכן היו לנו חששות לפני התחרות. ההישג בעצם העלייה שלה לגמר הוא נהדר. יהיה יומרני, בעיקר בגלל הפציעה, לדבר על מדליה ביום שני, אבל חנה תעשה הכול כדי לעשות תוצאה טובה גם בגמר".

מנכ"ל אגודת מכבי חיפה רועי שווץ: "זה עוד שבוע של גאווה והישגים לאגודה. אנחנו ממתינים בציפייה לגמר ומאמינים בכושר הטוב של חנה וביכולת שלה לחזור הביתה עם מדליה".

 

חנה מיננקו. חזרה רק לפני זמן קצר מתקופת החלמה מניתוח

חנה מיננקו לפני התחרות. חזרה רק לפני זמן קצר מתקופת החלמה מניתוח

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר