חנה מיננקו. תביא מדליה אולימפית לחיפה? (צילום: Matthias Schrader, AP)
חנה מיננקו. תביא מדליה אולימפית לחיפה? (צילום: Matthias Schrader, AP)

חנה מיננקו מצטרפת למחלקת האתלטיקה של מכבי חיפה

קופצת הרוחק והמשולשת האולימפית עזבה את מכבי תל אביב וסיכמה על הצטרפותה לירוקים. השושבין: יעקב שחר, המשמש כספונסר הראשי שלה

פורסם בתאריך: 21.6.17 19:39

בזמן שלאוהדי מכבי חיפה יש טענות קשות נגד הנשיא יעקב שחר על התנהלות המועדון ועל שנים ארוכות של כישלונות, נראה שדווקא בענף האתלטיקה קלה צפוי שחר לקבץ סביבו מעריצים באגודת מכבי חיפה. שחר, שבשנים האחרונות שרר נתק בינו לבין ראשי האגודה, מוביל מהלך שמעיד על התחממות היחסים ושצפוי לחזק את הענף האולימפי המרכזי של מכבי. שחר הוא הספונסר הראשי של חנה מיננקו, קופצת הרוחק והמשולשת שייצגה עד כה את מכבי תל אביב, ובתמיכתו היא סיכמה על הצטרפותה למחלקת האתלטיקה של מכבי חיפה. בתחילת חודש יולי תצטרף מיננקו למכבי באופן רשמי.

עד לשנת 2012 ייצגה מיננקו בת ה־28 את אוקראינה, אך לאחר שנישאה לישראלי וקיבלה אזרחות ישראלית היא מייצגת את המדינה. באליפות העולם בבייג’ינג בשנת 2015 היא זכתה במדליית הכסף ובאליפות אירופה באמסטרדם בשנת 2016 היא זכתה במדליית הכסף, ובשנת 2015 היא זכתה במדליית הארד באליפות אירופה באולמות. באולימפיאדת לונדון 2012, תחת הדגל של אוקראינה, היא סיימה במקום הרביעי, ובאולימפיאדת ריו 2016 היא ייצגה את ישראל וסיימה במקום החמישי.

מנכ”ל אגודת מכבי חיפה רועי שווץ אמר ל”כלבו”: “אני שמח לבשר שסיכמנו עם מיננקו שהחל ב־1 ביולי היא תצטרף למכבי חיפה. אני מאמין שהיא תתרום לנו הן בהישגים והן בקידום המחלקה שמסבה לנו גאווה רבה ומשיגה שלל רב של מדליות לאורך השנים”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר