לוגאן תום עם יו"ר מכבי XT חיפה חיים קסל והספונסר יוסי כהן. תקבל דקות ראשונות ביום שישי מול הפועל כפר סבא
לוגאן תום עם יו"ר מכבי XT חיפה חיים קסל והספונסר יוסי כהן. תקבל דקות ראשונות ביום שישי מול הפועל כפר סבא

לוגאן תום נחתה בארץ ותחתום במכבי XT

הכוכבת לשעבר של נבחרת הנשים האולימפית של ארצות הברית, נחתה היום בארץ, ולאחר בדיקות רפואיות היא תחתום על חוזה לעונה במכבי XT חיפה. ביום שישי היא תשותף במשחק מול הפועל כפר סבא

פורסם בתאריך: 20.11.17 14:45

לוגאן תום, לשעבר כוכבת נבחרת הנשים האולימפית של ארצות הברית, נחתה היום (שני) בצהריים בארץ, ולאחר שתעבור בדיקות רפואיות היא תחתום על חוזה לעונה במכבי XT חיפה.

כפי שפורסם כאן לראשונה לפני שבועיים, מכבי XT סיכמה עם הכדורעפנית האמריקאית בת ה-36. תום נמנתה עם סגל נבחרת ארצות הברית משנת 2000 ועד שנת 2012 והיתה שותפה לארבע אולימפיאדות. בגיל 19 היא הפכה לשחקנית הצעירה בהיסטוריה שנבחרה לשחק בנבחרת האמריקאית במשחקים האולימפיים, כאשר לקחה חלק באולימפיאדת סידני 2000. באולימפיאדת בייג'ין 2008 ובאולימפיאדת לונדון 2012 היא זכתה עם נבחרתה במדליית הכסף, כאשר בסין היא סיימה את המשחקים כסקוררית הטובה ביותר בתחרות.

 

 

ברזומה של תום יש גם זכייה במדליית הכסף באליפות העולם בגרמניה בשנת 2002, ושלוש מדליות בגביע העולם – אחת מכסף ושתיים מארד. במהלך הקריירה שלה היא זכתה שלוש פעמים בליגת האלופות האירופית ועוד פעמיים נוצחה בגמר.

את פניה של תום קיבלו יו"ר הקבוצה חיים קסל והספונסר יוסי כהן, מנכ"ל חברת נקסט אורבן. תום תוצג מחר במסיבת עיתונאים, ומיד לאחר מכן תצטרף לאימוני הקבוצה. במשחק הליגה הקרוב ביום שישי הבא מול הפועל כפר סבא היא אמורה לקבל דקות ראשונות על הפרקט.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר