מהראן לאלה. יחזור לכבוש? (צילום: צלמוס)
מהראן לאלה. יחזור לכבוש? (צילום: צלמוס)

לאלה הגיש בקשת חנינה לבית הדין של ההתאחדות

לאחר ריצוי של שנה אחת מעונש הרחקה של שנתיים מכל פעילות הגיש חלוצה לשעבר של הפועל חיפה מהראן לאלה בקשה לקיצור עונשו. בסביבתו טוענים כי הוא קיבל הצעה מקבוצה בלאומית

פורסם בתאריך: 2.8.18 09:39

מהרן לאלה, חלוצה לשעבר של הפועל חיפה אשר מושעה בגין שימוש בחומרים אסורים, הגיש השבוע בקשת חנינה לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל וביקש לקצר את עונשו ההרחקה שלו מכל פעילות משנתיים לשנה אחת. לאלה פנה לבית הדין באמצעות עו”ד שניר ענבר אחרי שנה אחת של ריצוי עונשו, ובמהלך חודש אוגוסט צפוי להיערך דיון בבקשתו.

כזכור, בשלהי עונת 2017-2016, בתום המשחק בין הפועל להפועל כפר סבא, נמצאו חומרים אסורים במבחנה שסיפק לאלה. ב־29 באוגוסט 2017 הוא הועמד לדין, הורשע ונגזרה עליו הרחקה לשנתיים מכל פעילות, הן כשחקן והן כבעל תפקיד מקצועי או ניהולי. בעקבות ההרשעה נאלץ לאלה לפרוש לאחר עונה מצוינת ולמרות שהוא החזיק בחוזה לעונה נוספת. כבר לאחר גזר הדין ניסה כץ למצוא דרך להחזיר אותו למועדון בתפקיד ניהולי או מקצועי, אך בית הדין אסר זאת.

 

 

לאלה שמר על כושר והוא מאמין שאם בית הדין יקבל את בקשתו הוא יוכל לשוב ולשחק לפחות עוד עונה אחת. בסביבתו של לאלה מספרים כי למרות גילו – 36 – הוא מחזיק בהצעה מקבוצה בליגה הלאומית וכי הוא יבחן את דרכו אם בית הדין יקבל את בקשת החנינה.

ובעניין אחר, לאחר שנים ארוכות שבהן לא היתה להפועל חנות מזכרות ואוהדיה נאלצו לרכוש פריטי עידוד בדרכים פתלתלות, ייפתח דוכן רשמי של מוצרים במשחקי הבית של הקבוצה באיצטדיון העירוני. הפועל מכרה את הזכויות על מוצריה לחברת שמש מוצרי פרסום ומתנות, שלא מתכוונת להסתפק בדוכן, תפתח בעתיד חנות באיצטדיון ותפעיל מכירה גם באמצעות אתר אינטרנט.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר